Course de côte de Massongex-Vérossaz / 08-09.07.2023 / 68 présents / 66 partants / 63 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1600 cmc
1 Müller Christian Formel BMW FB02 Daltec 2’14″183 2’12″480 2’15″275 4’26″663
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc
1 Egli Philip Dallara F393 EPR-6 1’52″179 1’53″810 1’53″190 3’45″389
2 Darbellay Victor Tatuus Renault 1’57″215 1’57″558 1’56″431 3’53″646
3 Ryter Lionel Tatuus Renault 2.0 pp 1’55″683 1’58″425 3’54″108
4 Paiva Ruben Tatuus Renault 1’59″041 2’00″668 1’59″857 3’58″898
Rossi Laurent Dallara F396 pp pp pp
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc
1 Berguerand Eric Lola FA99 ab 1’46″980 1’48″254 3’35″234
2 Faustini Robin Osella FA30 Judd Moreno 1’48″456 1’50″165 1’49″976 3’38″432
Groupe E2-SC / 0 à 3000 cmc
1 Steiner Marcel LobArt LA01 Helftec Honda 1’47″832 1’48″819 1’48″191 3’36″023
2 Tognet-Bruchet Baptiste Norma M20 FC 1’58″133 1’58″641 1’59″041 3’56″774
Groupe CN / 0 à 3000 cmc
Bovier Jean-Pierre Osella PA20/S BMW pp pp pp
Groupe E2-SH / 0 à 1150 cmc
1 Caro Vincent – (B) Tracking RC01B Suzuki 2’05″924 2’07″616 2’07″175 4’13″099
Groupe R5 / 0 à 3000 cmc
1 Rappaz Joël Skoda Fabia Evo 2’04″662 2’05″324 2’05″283 4’09″945
Groupe A-ISA-R2-R3 / 0 à 1600 cmc
1 Bracelli Yves Peugeot 106 GTI 2’11″916 2’13″759 2’14″741 4’25″675
Groupe A-ISA-R2-R3 / + de 1600 cmc
1 Bron Pascal Citroën DS3 2’14″927 2’14″955 2’15″711 4’29″882
2 Craviolini Xavier Honda Civic Type R 2’19″879 2’19″881 2’18″690 4’38″569
Groupe N-ISN-R1 / + de 3000 cmc
1 Büeler Anton Mitsubishi Lancer Evo RSC 2’06″336 2’07″280 2’06″377 4’12″713
2 Halter Joe Mitsubishi Lancer Evo 7 2’13″741 2’09″908 2’09″753 4’19″661
3 Dayer Jean-Yves Subaru Impreza STI 2’28″355 2’31″889 2’32″603 5’00″244
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1 Comby Alexandre Porsche Cayman GT4 2’16″690 2’17″255 2’16″849 4’33″539
Groupe IS / 0 à 1600 cmc
1 Oulevay Christophe VW Scirocco 2’11″469 2’11″001 2’11″149 4’22″150
2 Schöpfer Mario VW Polo 2’21″807 2’22″771 2’22″528 4’44″335
Oulevay Roger VW Golf exclu exclu exclu
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1 Burri Stephan VW Scirocco 2’04″910 2’04″173 2’03″807 4’07″980
2 Villoz Hervé Renault Clio RS Evo 2’07″918 2’07″953 2’07″326 4’15″244
3 Bittel Lilian VW Golf 2’27″862 2’26″463 pp 4’54″325
4 Balmelli Aurelia Seat Ibiza Cupra 2’44″457 2’44″842 2’45″423 5’29″299
Monnier Ludovic VW Golf 2 exclu exclu exclu
Groupe IS / 2001 à 3000 cmc
1 Bürki Martin Olivier BMW MPower E33 2’04″138 2’04″383 2’05″762 4’08″521
2 Delétroz Célien BMW 325i 2’21″371 2’19″253 2’20″684 4’39″937
Santos Ted Seat Ibiza exclu exclu exclu
Groupe IS / + de 3000 cmc
1 Sawatzki Bruno Porsche 991.1 2’04″415 2’03″008 pp 4’07″423
2 Ianniello Bruno Lancia Delta S4 pp 2’05″301 2’04″654 4’09″955
3 Praplan Basile Ford Sierra Cosworth 2’13″906 2’14″376 2’15″341 4’28″282
4 Métroz Alex Ford Sierra Cosworth 2’19″874 2’20″740 2’19″953 4’39″827
Groupe E1 / 0 à 1600 cmc
1 Bürki Martin VW Polo MB 2’07″359 2’06″774 2’06″537 4’13″311
2 Savoy Roger Suzuki Swift 2’13″023 2’13″556 2’12″860 4’25″883
3 Bieri Adrian VW Golf 2’16″232 2’17″439 2’16″090 4’32″322
4 Ecabert Ludovic Citroën Saxo VTS 2’16″427 2’16″752 2’16″588 4’33″015
5 Gfeller Heinz Ford Fiesta ST 2’26″579 2’27″713 2’27″690 4’54″269
6 Bürki Mike Ford Fiesta ST 2’30″365 2’33″195 2’32″602 5’02″967
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1 Coquoz Sébastien Opel Kadett GTE 2’03″920 2’03″240 2’03″164 4’06″404
2 Steiner Reto Ford Escort RS 2’03″555 2’04″421 2’04″817 4’07″976
3 Magnin Jonas Honda Civic FD2 RRR 2’08″042 2’07″589 2’07″068 4’14″657
4 Esteves Michael VW Scirocco 2’07″698 2’08″117 2’08″150 4’15″815
5 Fankhauser Nicola Honda Civic 2’08″421 2’08″560 2’09″111 4’16″981
6 Plancherel Jérôme Renault Clio 2 Cup 2’16″156 2’14″617 2’14″363 4’28″980
7 Maillard Stive Toyota Corolla AE86 R 2’19″546 2’17″688 2’18″869 4’36″557
8 Brunner Stefan Renault Clio 3 Cup 2’30″126 2’31″384 2’30″083 5’00″209
9 Fragnière Fred Renault Clio 2.0 16V 2’31″604 2’32″645 2’31″982 5’03″586
10 Dubois Roland Renault Clio 3 Cup 2’31″615 2’33″075 2’32″914 5’04″529
Groupe E1 / 2001 à 3000 cmc
1 Huwiler Thomas BMW E30 HRT 2’08″445 2’08″052 2’07″583 4’15″635
2 Murisier Pierre Ford Fiesta 1.6 SCTi 2’07″644 2’08″542 2’08″177 4’15″821
3 Métroz Kévin BMW M3 2’10″370 2’09″170 2’06″719 4’15″889
4 Mariaux Florent BMW E30 2’10″199 2’10″073 2’09″854 4’19″927
5 Köchli René Honda Civic RK4 2’13″137 2’11″912 2’11″337 4’23″249
6 Pillet Michael BMW M3 2’27″750 2’21″769 2’20″601 4’42″370
7 Monnard Laurent BMW E21 2’23″627 2’23″092 2’25″429 4’46″719
8 Gasser Paul BMW E30 HRT 2’25″012 2’25″605 2’23″341 4’48″353
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc
1 Wüthrich Simon VW Golf II Turbo 2’03″659 2’03″492 2’02″748 4’06″240
2 Lovey Pierre Mazda 323 GTX 2’09″953 2’09″868 2’09″199 4’19″067
3 Bonvin Frédéric BMW M3 E36 2’11″899 2’15″‘208 2’15″074 4’26″973
4 Graf Kyrill BMW M3 E46 GTR 2’15″643 2’14″142 2’13″981 4’28″123
5 Muhr Bernhard Toyota Celica Turbo 2’16″451 2’16″838 2’17″761 4’33″289
Groupe E1 / + de 3500 cmc
1 Zanni Dylan BMW 318i 2’18″175 2’20″251 pp 4’38″426
2 Rey Frédéric Audi 100 S4 Quattro 2’44″349 2’44″009 2’38″989 5’22″998
Groupe VHC / 0 à 2000 cmc
1 Cortese Matteo Toyota Corolla AE92 2’38″789 2’39″564 2’39″329 5’18″117
Groupe VHC / + de 2000 cmc
1 Nicolas Gérard Ford Sierra Cosworth 2’11″963 2’12″886 2’12″663 4’24″626