Course de côte de Châtel-St-Denis-Les Paccots / 17-18.09.2016 / 90 présents / 81 partants / 81 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 2000 cmc  
1. Grand Joël Tatuus Master 1’11″255 1’07″556 1’05″190 2’12″746
2. Balmer Christian Tatuus Master 1’12″261 1’09″237 1’04″826 2’14″063
3. Fleury Frédéric Tatuus Renault 1’17″078 1’11″799 1’10″408 2’22″207
4. Faustini Robin Tatuus Renault 1’14″067 1’11″896 1’10″580 2’22″476
5. Nüssli Sandro Tatuus Renault 1’19″177 1’14″171 1’11″527 2’25″698
Berguerand Louis Tatuus Renault pp pp pp
Maurer Jacques Van Diemen RF04 CFX pp pp pp
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc
1. Berguerand Eric Lola FA99 1’06″536 1’03″801 1’01″173 2’04″974
2. Hugentobler Simon Reynard 97D F3000 1’08″540 1’06″687 1’04″795 2’11″482
Siggen Grégoire Lola T96/50 F3000 pp pp pp
Groupe E2-SC / 0 à 1600 cmc
Von Siebenthal Yannick Jema Evo B10 JA pp pp pp
Groupe E2-SC / 1601 à 3000 cmc
1. Steiner Marcel LobArt LA01 Mugen 1’07″360 1’07″053 1’04″413 2’11″468
2. Bovier Jean-Pierre Osella PA20/S BMW 1’22″827 1’18″273 1’13″273 2’31″546
Vermeille Xavier Norma M20 F BMW pp pp pp
Groupe A-ISA-R2-R3 / 0 à 1600 cmc
1. Bracelli Yves Peugeot 106 GTI 1’27″006 pp 1’20″769 2’47″775
2. Thiévent Denis Citroën Saxo VTS 1’31″083 1’27″995 1’22″944 2’50″939
Groupe A-ISA-R2-R3 / 1601 à 2000 cmc
1. Luig Michael Renault Clio Ragnotti 1’29″817 1’27″525 1’26″391 2’53″916
2. Spring Andreas BMW 318is-4 E36 1’45″510 1’41″700 1’38″488 3’20″188
Groupe A-ISA-R2-R3 / 2001 à 3000 cmc
1. Emch Jean-Luc BMW M3 E36 1’28″636 1’24″902 1’23″043 2’47″945
2. Christen Heinz Abarth 500 1’34″019 1’27″495 1’23″366 2’50″861
Groupe N-ISN-R1 / 0 à 2000 cmc
1. Pasche Nicolas Renault Clio Ragnotti 1’26″139 1’25″181 1’24″263 2’49″444
2. Héritier Yann Renault Clio 2.0 1’34″902 1’31″606 1’29″345 3’00″951
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1. Steiner Chris Porsche 911 Turbo 1’25″290 1’20″575 1’15″931 2’36″506
Groupe SS / 0 à 2000 cmc
1. Meier Marco Honda Integra Type R 1’32″030 1’28″977 1’26″352 2’55″329
2. Kuhn Oskar Honda Integra Type R 1’36″575 1’31″977 1’27″654 2’59″631
Groupe IS / 0 à 1400 cmc
1. Schöpfer Stefan Audi 50 1’28″000 1’25″467 1’21″328 2’46″795
2. Husistein Mark Toyota Yaris 1’33″101 1’32″716 1’30″220 3’02″936
Mathys Hansueli Fiat Uno pp pp pp
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc
1. Bürki Martin VW Polo MB 1’18″257 1’13″999 1’13″234 2’27″233
2. Burri Stephan VW Polo 1’17″555 1’16″094 1’14″572 2’30″666
3. Lanz Andreas Toyota Corolla AE86 1’22″007 1’21″800 1’17″260 2’39″060
4. Rohr Werner Toyota Corolla AE86 1’23″827 1’21″161 1’18″325 2’39″486
5. Halbheer Beat Citroën Saxo 1’29″021 1’21″241 1’20″203 2’41″444
6. Schmid Ruedi VW Golf 16V Lisa 1’25″668 1’25″217 1’20″934 2’46″151
7. Zihlmann Roland VW Golf 1 1’28″820 1’26″025 1’23″064 2’49″089
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1. Vallat Patrick VW Golf 1’17″222 1’16″356 1’15″012 2’31″368
2. Kuhn Sergio Peugeot 206 RC 1’17″804 1’17″467 1’16″376 2’33″843
3. Hedinger Patrick Peugeot 205 GTI 1’18″949 1’18″497 1’15″807 2’34″304
4. Ochsner Jürg Opel Kadett C 1’20″440 1’18″639 1’18″370 2’37″009
5. Schorderet Yann VW Golf 1’21″748 1’19″540 1’17″854 2’37″394
6. Eggertswyler Thierry Peugeot 405 MI16 1’25″104 1’21″259 1’18″030 2’39″289
7. Hollenstein Markus VW Golf GTI 16V 1’21″094 1’20″450 1’19″861 2’40″311
8. Meier Gilbert Honda Integra GIS 1’24″253 1’22″139 1’20″152 2’42″291
Groupe IS / 2001 à 3000 cmc
1. Aeschlimann Daniel Opel Kadett C 1’21″503 1’19″212 1’16″955 2’36″167
2. Banz Armin Opel Kadett C 16V 1’30″886 1’24″574 1’20″594 2’45″168
3. Pillonel Yann BMW 325i 1’29″503 1’27″793 1’24″686 2’52″479
Eberle Harry Opel Kadett C pp pp pp
Groupe IS / + de 3000 cmc
1. Neff Frédéric Porsche 996 Cup 1’14″122 1’10″562 1’09″040 2’19″602
2. Nicolas Gérard Ford Escort Cosworth 1’15″235 1’12″990 1’10″418 2’23″408
3. Pfefferlé Alain Porsche 935 Turbo 1’23″606 1’19″290 1’13″000 2’32″290
4. Comby Alexandre Porsche 934/5 1’23″047 1’21″410 1’15″903 2’37″313
5. Cretegny Jean-Romain Subaru Impreza GT 1’25″573 1’24″455 1’22″962 2’47″417
Groupe E1 / 0 à 1600 cmc
1. Murisier Pierre Peugeot 106 Maxi 1’20″158 1’17″750 1’16″602 2’34″352
2. Kuster Michael Alfa Romeo Sprint Martini 1’26″147 1’21″689 1’18″382 2’40″071
3. Raemy Ole Lada Samara 1’26″039 1’26″687 pp 2’52″726
4. Gfeller Heinz Ford Fiesta ST 1’28″819 1’29″722 1’29″802 2’58″541
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Krieg Danny Audi A4 STW 1’18″209 1’12″395 1’11″978 2’24″373
2. Houlmann Fabien Peugeot 205 1’17″394 1’15″054 1’14″153 2’29″207
3. Fuhrer Ruedi Honda CRX F20 1’18″038 1’15″195 1’14″733 2’29″928
4. Magnin Jonas Honda Civic Rikli 1’18″316 1’16″393 1’14″473 2’30″866
5. Villoz Hervé Renault Clio RS Evo 1’17″776 1’16″643 1’14″719 2’31″362
6. Leuenberger Frederic Renault Clio RS 1’20″156 1’18″430 1’18″383 2’36″813
7. Spiess Erwin Renault Clio RS 1’22″148 1’20″948 1’19″389 2’40″337
Tapparel Eddy Opel Kadett C City pp pp pp
Groupe E1 / 2001 à 3000 cmc
1. Favre Bertrand BMW E30 1’17″128 1’15″668 1’15″301 2’30″969
2. Nicole Benjamin BMW 2002 TI 1’16″812 1’17″769 1’16″881 2’33″693
3. Beyeler Etienne Opel Ascona B 1’22″123 1’18″825 1’16″993 2’35″818
4. Bovier Lionel BMW 325i E30 1’29″299 1’23″742 1’20″955 2’44″697
5. Geck Roger BMW E30 1’42″454 1’39″251 1’34″922 3’14″173
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc
1. Meisel Reto Mercedes 340 SLK 1’09″474 1’07″075 1’05″207 2’12″282
2. Bonomini Daniele Lancia Delta 1’15″192 1’12″804 1’11″842 2’24″646
3. Prével Julien Opel Astra T16 1’16″583 1’14″197 1’12″854 2’27″051
4. Bertocchi Mario BMW E36 1’16″919 1’15″407 1’13″788 2’29″195
5. Winiger Fabrice Seat Leon Cup Racer 1’20″941 1’16″937 1’15″073 2’32″010
6. Milliquet Cédric Mitsubishi Lancer Evo 6 1’31″295 1’22″953 1’18″815 2’41″768
7. Métroz Alex Ford Sierra Cosworth 1’31″701 1’27″234 1’25″366 2’52″600
8. Bonvin Frédéric BMW M3 E36 1’32″212 1’26″977 pp 2’59″189
Groupe E1 / + de 3500 cmc
1. Nüssli Romeo Ford Escort Cosworth 1’09″491 1’07″377 1’05″684 2’13″061
2. Winiger Richard Porsche GT3 Cup 1’20″099 1’14″142 1’13″658 2’27″800
3. Mächler Albin BMW M2 1’20″196 1’16″221 1’12″595 2’28″816
4. Kistler Dany Audi RS2 Quattro 1’21″431 1’17″633 1’16″829 2’34″462
5. Millasson Bertrand Porsche GT3 Cup 1’25″874 1’18″175 1’17″399 2’35″574
6. Cereghetti Aramis BMW M5 E34 1’18″614 1’17″168 ab 2’35″782
Rebord Aristide BMW M3 GT4 pp pp pp
Groupe VHC / Tourisme / 0 à 1400 cmc
1. Pauli Walter Alpine A110 1300S 1’32″060 1’30″979 1’26″612 2’57″591
Groupe VHC / Tourisme / 1401 à 2000 cmc
1. Girard Maurice BMW 320 1’24″455 1’21″635 1’17″229 2’38″864
2. Baeriswyl Heribert Alpine A310 Gr. 4 1’32″216 1’30″163 1’27″035 2’57″198
Groupe VHC / Tourisme / + de 2000 cmc
1. Bührer Nicolas BMW M1 Gr. 4 1’21″482 1’21″062 1’16″691 2’37″753
Groupe VHC / Monoplace / + de 2000 cmc
1. Burkart Andreas Ford Indy Monoposto 2’03″215 1’59″530 1’54″344 3’53″874
Porsche Cup Swiss
1. Heger Jacques Porsche 911 GT3 1’30″984 1’26″919 1’23″014 2’49″933