Bergrennen Oberhallau / 27-28.08.2016 / 225 présents / 220 partants / 208 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1150 cmc  
Moret Yves Arcobaleno ab pp pp
Groupe E2-SS / 1151 à 1600 cmc
Papagna David Gloria C8P Evo ab pp pp
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc
1. Balmer Christian Tatuus Master 1’15″73 1’15″61 1’15″12 2’30″73
2. Amweg Thomas Dallara F305/07 F3 1’16″73 1’16″44 1’16″47 2’32″91
3. Grand Joël Tatuus Master 1’17″93 1’17″20 1’17″16 2’34″36
4. Weber Christophe Dallara F302-04 1’17″73 1’18″16 1’18″11 2’35″84
5. Maurer Marcel Tatuus Renault Midland 1’22″04 1’21″70 1’20″70 2’42″40
6. Lang Georg – (D) Tatuus FR2000 1’22″26 1’23″40 3’08″57 2’45″66
7. Faustini Robin Tatuus Renault 1’24″15 1’24″45 1’23″97 2’48″12
8. Huwiler Thomas Tatuus Renault HRT 1’26″18 1’26″17 1’25″53 2’51″70
9. Böhler Stefan Tatuus FR2000 1’25″90 1’27″05 1’25″83 2’51″73
10. Bosshard Markus Tatuus Renault 1’27″59 1’26″21 1’26″88 2’53″09
11. Berguerand Louis Tatuus Renault 1’33″14 1’30″80 1’35″34 3’03″94
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc
1. Berguerand Eric Lola FA99 1’11″89 1’11″57 1’12″20 2’23″46
2. Hugentobler Simon Reynard 97D F3000 1’13″32 1’14″50 1’12″99 2’26″31
3. Siggen Grégoire Lola T96/50 F3000 1’20″75 1’19″22 1’19″12 2’38″34
Groupe E2-SC / 0 à 1150 cmc
1. Lampert Christoph – (A) Tracking RC01 1’22″74 1’23″20 1’24″02 2’45″94
2. Burgermeister Joel Tracking RC01 1’23″55 1’23″79 1’23″10 2’46″65
Bralla Christian Tracking RC01 1’31″42 pp pp
Fauler Dani Tracking RC01 ab pp pp
Groupe E2-SC / 1601 à 2000 cmc
1. Hunziker Herbert Norma M20 FC 1’19″67 2’11″89 1’20″08 2’39″75
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc
1. Steiner Marcel LobArt LA 01 Mugen 1’11″81 1’12″32 1’12″14 2’23″95
2. Lang Uwe – (D) Osella PA20/S Evo 1’14″70 1’16″15 1’16″13 2’30″83
3. Bovier Jean-Pierre Osella PA20/S BMW 1’22″99 1’22″40 ab 2’45″39
Groupe CN / 1601 à 2000 cmc
1. Mauerhofer Daniel Norma M20 F 1’22″08 1’22″49 1’23″87 2’44″57
2. Amann Peter – (A) PRC Honda 1’28″32 1’26″79 1’26″87 2’53″66
Groupe E2-SH / + de 3000 cmc
1. Hovemann Holger – (D) Opel Kadett GTR Risse V8 1’21″65 1’21″70 1’21″01 2’42″66
Groupe GT / + de 3000 cmc
1. Thöny Ueli Porsche 997 Cup 1’32″21 1’27″27 1’27″29 2’54″56
Groupe A-ISA-R2-R3 / 1401 à 1600 cmc
1. Thiévent Denis Citroën Saxo VTS 1’43″25 1’39″18 1’39″99 3’19″17
Groupe A-ISA-R2-R3 / 1601 à 2000 cmc
1. Neu Kai – (D) Ford Focus ST170 1’40″83 1’34″44 1’35″21 3’09″65
2. Luig Michael Renault Clio Ragnotti 1’47″70 1’43″20 1’42″05 3’25″25
3. Spring Andreas BMW 318is-4 E36 1’57″08 1’52″39 1’54″16 3’46″55
Groupe A-ISA-R2-R3 / 2001 à 3000 cmc
1. Christen Heinz Abarth 500 Assetto Corse 1’48″56 1’43″94 1’43″75 3’27″69
Groupe A-ISA-R2-R3 / + de 3000 cmc
1. Moosbrugger Ernst – (A) BMW M3 E36 1’39″74 1’33″08 1’32″27 3’05″35
Groupe N-ISN-R1 / 0 à 1400 cmc
1. Wittwer Christian Peugeot 106 Rallye MB 2’03″15 1’56″00 1’55″25 3’51″25
Groupe N-ISN-R1 / 1601 à 2000 cmc
1. Michel Remo Honda Civic Type R 1’41″78 1’37″02 1’37″37 3’14″39
Groupe N-ISN-R1 / + de 3000 cmc
1. Widmer Michael Mitsubishi Lancer Evo 10 1’32″24 1’29″78 1’30″29 3’00″07
2. Bettschen Beat Mitsubishi Lancer Evo 10 1’40″23 1’34″30 1’33″78 3’08″08
Groupe SSC / + de 3000 cmc
1. Steiner Chris Porsche 911 Turbo 1’35″03 1’33″12 1’33″04 3’06″16
2. Wicki Robert Mitsubishi Lancer Evo RS-2 1’35″61 1’33″26 1’33″25 3’06″51
Groupe SS / 1601 à 2000 cmc
1. Meier Marco Honda Integra Type R 1’46″72 1’43″03 1’42″46 3’25″49
2. Portmann Erwin Renault Clio Sport 1’46″91 1’44″23 1’43″61 3’27″84
3. Kuhn Oskar Honda Integra Type R 1’52″11 1’45″92 1’46″15 3’32″07
Groupe IS / 0 à 1400 cmc
1. Schöpfer Stefan Audi 50 1’37″50 1’31″62 1’32″00 3’03″62
2. Mathys Hansueli Fiat Uno 1’39″55 1’33″31 1’33″63 3’06″94
3. Schlup Daniel Toyota Yaris DMS 1’50″59 1’42″17 1’41″40 3’23″57
4. Husistein Mark Toyota Yaris 1’55″22 1’47″09 1’47″01 3’34″10
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc
1. Burri Stephan VW Polo 1’32″90 1’28″70 1’29″60 2’58″30
2. Rohr Werner Toyota Corolla AE86 1’31″52 1’29″45 1’30″69 3’00″14
3. Lanz Andreas Toyota Corolla AE86 1’35″82 1’31″50 1’31″77 3’03″27
4. Oberhofer Rudi VW Golf 16V Ledinegg 1’37″57 1’33″15 1’33″31 3’06″46
5. Halbheer Beat Citroën Saxo P13 1’38″78 1’35″65 1’35″31 3’10″96
6. Jungi Rolf Citroën Saxo JM 1’40″10 1’35″63 1’35″38 3’11″01
7. Bardill Hansjürg VW Scirocco 1’40″05 1’35″93 1’35″68 3’11″61
8. Maegli Thomas VW Golf pp 1’35″59 1’36″08 3’11″67
9. Schmid Ruedi VW Golf 1 16V Lisa 1’40″38 1’35″99 1’36″27 3’12″26
10. Külling Andi Peugeot 106 GTI Lilly 1’40″77 1’37″38 1’35″84 3’13″22
11. Siegenthaler Lukas Peugeot 106 GTI 1’39″93 1’37″77 1’38″01 3’15″78
12. Zihlmann Roland VW Golf 1 1’41″10 1’38″08 1’38″07 3’16″15
13. Pflug Corinne Toyota Corolla AE92 1’52″22 1’46″50 1’45″61 3’32″11
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1. Ochsner Jürg Opel Kadett C 1’29″90 1’27″29 1’28″62 2’55″91
2. Frei Thomas Opel Kadett C 1’31″41 1’29″77 1’30″13 2’59″90
3. Vallat Patrick VW Golf 1’33″93 1’30″40 1’30″54 3’00″94
4. Hedinger Patrick Peugeot 205 GTI 1’34″98 1’31″55 1’30″87 3’02″42
5. Tschirky René Opel Kadett C 1’33″83 1’31″98 1’30″66 3’02″64
6. Eggertswyler Thierry Peugeot 405 Evo 14 1’38″60 1’32″36 1’33″07 3’05″43
7. Kummer Reto Honda Civic 1’38″70 1’34″06 1’33″73 3’07″79
8. Burri Rolf Opel Kadett C 1’35″61 1’34″14 1’34″22 3’08″36
9. Niederberger Philip Opel Kadett C City 1’35″27 1’33″25 ab 3’08″52
10. Kuhn Sergio Peugeot 206 RC 1’34″10 1’34″76 1’37″75 3’08″86
11. Kuratli Michael Renault Clio Cup 1’37″13 1’35″07 1’35″96 3’11″03
12. Hollenstein Markus VW Golf 1 16V 1’39″02 1’37″42 1’38″32 3’15″74
13. Meier Gilbert Honda Integra GIS 1’39″76 1’36″43 1’42″22 3’16″19
14. Zysset Peter VW Golf A 1’39″99 1’38″93 1’38″22 3’17″15
15. Lauber Marcel VW Golf 1 16V 1’39″93 1’39″39 1’38″54 3’17″93
16. Küpfer Patrick Opel Corsa B 1’44″71 1’40″33 1’41″73 3’22″06
17. Buser Lisbeth Opel Kadett C 1’47″37 1’41″59 1’46″58 3’28″17
18. Holenstein Daniel Opel Kadett E GSI 1’48″95 1’45″46 1’46″03 3’31″49
Groupe IS / 2001 à 3000 cmc
1. Koch Josef Opel Kadett C 16V 1’27″79 1’25″93 1’27″10 2’53″03
2. Banz Armin Opel Kadett C 16V 1’30″34 1’28″85 1’29″67 2’58″52
3. Dobler Albert BMW M3 DTM 1’32″56 1’30″31 1’30″24 3’00″55
4. Aeschlimann Daniel Opel Kadett C 1’33″11 1’30″79 1’31″27 3’02″06
5. Eberle Harry Opel Kadett C 1’32″72 1’31″09 1’31″26 3’02″35
6. Pillonel Yann BMW 325i 1’40″35 1’37″80 1’37″49 3’15″29
Sutter Bruno BMW M3 E30 pp pp pp
Waldvogel Ferdi BMW M3 E30 pp pp pp
Marty Roman Opel Kadett C GTE pp pp pp
Groupe IS / + de 3000 cmc
1. Neff Frédéric Porsche 996 Cup 1’24″17 1’23″28 1’24″06 2’47″34
2. Comby Alexandre Porsche 934/5 1’30″34 1’28″69 1’28″06 2’56″75
3. Koch Dario BMW M235i Racing 1’36″58 1’32″08 1’32″14 3’04″22
4. Schlegel Werner Mitsubishi Lancer Evo 8 1’36″64 1’35″07 1’34″41 3’09″48
Zenklusen Vanessa Subaru Impreza Type R 1’36″32 ab pp
Groupe E1 / 0 à 1400 cmc
1. Buchser Marc VW Polo 1’32″66 1’33″29 1’33″20 3’05″86
2. Naef Lucky Suzuki Swift 1’35″90 1’35″24 1’35″28 3’10″52
3. Bächler Martin VW Lupo EGMO 1’36″46 1’36″06 1’36″78 3’12″52
4. Dürig André Fiat Uno 1’37″16 1’36″60 1’36″16 3’12″76
5. Baumgartner Jürgen Mazda 323 1’45″28 1’46″74 1’45″47 3’30″75
6. Noser Roger VW Polo 1’46″55 1’47″46 1’47″35 3’33″90
Rohr Christoph Audi 50 MLP ab pp pp
Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc
1. Kuster Michael Alfa Romeo Sprint Martini 1’32″84 1’31″97 1’31″89 3’03″86
2. Arlt Florian – (D) VW Lupo Cup 1’33″98 1’33″92 1’34″46 3’07″90
3. Werthmüller Joel Peugeot 106 1’34″61 1’34″14 1’34″23 3’08″37
4. Örtig Beat Peugeot 106 Maxi 1’34″95 1’36″06 1’34″09 3’09″04
5. Gerber Thomas Honda Civic GSTR 1’37″34 1’37″45 1’36″91 3’14″25
6. Wüthrich Urs Mazda 323 1’38″55 1’37″37 1’38″14 3’15″51
7. Mühlemann Heinz Peugeot 106 GTI 1’41″19 1’41″22 1’41″89 3’22″41
8. Kellenberger Beat Citroën Saxo VTS ab 1’43″82 1’43″02 3’26″84
9. Gfeller Heinz Ford Fiesta ST 1’52″07 1’48″57 1’49″19 3’37″76
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Krieg Danny Audi A4 STW 1’25″11 1’25″82 1’24″83 2’49″94
2. Wittwer Daniel VW Golf 1 DWT 1’26″65 1’26″35 1’26″32 2’52″67
3. Santonastaso Manuel BMW 320 E21 1’27″36 1’27″22 1’27″12 2’54″34
4. Steiner Reto Ford Escort RS 2000 1’27″88 1’28″45 1’27″44 2’55″32
5. Houlmann Fabien Peugeot 205 1’28″49 1’28″80 1’28″40 2’56″89
6. Niederer Peter Opel Kadett C 1’28″68 1’28″41 1’28″76 2’57″09
7. Magnin Jonas Honda Civic Rikli 1’29″67 1’28″90 1’28″27 2’57″17
8. Kammer Daniel Honda Civic 1’28″68 1’29″19 1’28″74 2’57″42
9. Graf Roland Renault Clio RS 1’30″32 1’29″94 1’30″36 3’00″26
10. Golliard Patrick Alfa Romeo 155 STW 1’32″34 1’30″31 1’30″57 3’00″88
11. Darani Christian Fiat X1/9 1’30″61 1’30″38 1’30″94 3’00″99
12. Flammer Patrick Suzuki Swift Evo 2000 1’31″30 1’30″62 1’30″99 3’01″61
13. Villoz Hervé Renault Clio RS Evo 1’31″20 1’31″59 1’30″88 3’02″08
14. Tapparel Eddy Opel Kadett C City 1’31″37 1’32″22 1’31″43 3’02″80
15. Leuenberger Frederic Renault Clio RS 1’31″76 1’32″68 1’32″23 3’03″99
16. Günthart Mike Renault R5 Underdog 1’33″51 1’32″28 1’32″34 3’04″62
17. Spiess Erwin Renault Clio RS 1’32″99 1’33″51 1’33″73 3’06″50
18. Kammermann Thomas VW Golf Kit-Car 1’34″09 1’35″34 1’38″76 3’09″43
19. Graf Othmar Mazda MX-5 Coupé 1’36″50 1’36″55 1’34″98 3’11″48
20. Merz Thomas VW Golf 1’37″36 1’36″34 1’36″28 3’12″62
21. Bissegger Fredy Renault Clio RS Cup 1’37″49 1’37″83 1’37″50 3’14″99
22. Felix Patrick Renault Clio RS 3 1’40″18 1’37″22 1’38″17 3’15″39
23. Könitzer Patrick VW Golf 1’40″74 1’41″49 1’40″82 3’21″56
Straubhaar Peter VW Golf 1 pp pp pp
Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc
1. Bernhard Diego Opel Kadett C Rallye 1’31″95 1’30″99 1’31″50 3’02″49
2. Stacchi Mattia BMW M3 E30 1’32″65 1’32″47 1’31″97 3’04″44
3. Moret Dominic BMW E30 1’38″16 1’40″02 1’37″71 3’15″87
4. Dörig Hanspeter BMW M3 E30 DTM 1’40″24 1’40″29 1’40″37 3’20″53
5. Jolidon Nicolas BMW 325i E30 1’45″07 1’45″35 1’44″24 3’29″31
6. Geck Roger BMW E30 1’51″28 1’50″16 1’46″97 3’37″13
Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc
1. Zemp Michel Renault Clio Cup IV 1’31″92 1’32″13 1’32″23 3’04″05
2. Zürcher Urs BMW E46 M 1’33″70 1’32″84 1’33″05 3’05″89
3. Wehrli Marc BMW E30 HRT 1’41″68 1’40″57 1’39″90 3’20″47
Metzger Hans BMW M3 GTR exclu exclu exclu
Wyss Bernie Mini JCW Racing pp pp pp
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc
1. Meisel Reto Mercedes SLK 340 1’17″69 1’16″32 1’26″72 2’34″01
2. Wüthrich Simon VW Golf II Turbo 1’24″46 1’25″05 1’24″70 2’49″16
3. Beiner Jürg BMW M3 Schirmer 1’26″14 1’26″23 1’27″25 2’52″37
4. Bonomini Daniele Lancia Delta 1’28″83 1’27″53 1’28″03 2’55″56
5. Bertocchi Mario BMW E36 1’29″60 1’29″34 1’29″32 2’58″66
6. Prével Julien Opel Astra T16 1’30″99 1’30″64 1’30″70 3’01″34
7. Servalli Roberto BMW M3 E46 GTR 1’34″50 1’31″59 1’30″68 3’02″27
8. Kämpf Michael Seat Leon Supercopa 1’34″37 1’33″88 1’33″69 3’07″57
9. Cristoni Fabio Lancia Delta HF Integrale 1’33″77 1’34″20 1’34″19 3’07″96
10. Sonnenschein Christian Lancia Delta Integrale Evo 1’37″28 1’36″35 1’36″10 3’12″45
11. Kasper Silvio Ford Focus RS 1’38″52 1’37″56 1’37″07 3’14″63
12. Dedial Michel VW Golf 2 1’38″45 1’39″01 1’37″95 3’16″40
Ianniello Bruno Lancia Delta S4 exclu exclu exclu
Groupe E1 / 3501 à 4000 cmc
1. Schnellmann Roger Mitsubishi Lancer Evo 8 J-Spec 1’18″83 1’18″85 ab 2’37″68
2. Nüssli Romeo Ford Escort Cosworth 1’18″39 1’20″91 1’20″75 2’39″14
3. Bollhalder Hermann Opel Speedster Turbo 1’24″34 1’24″10 1’23″92 2’48″02
4. Ruch René Ferrari 355 GT 1’24″38 1’24″51 1’23″80 2’48″18
5. Tarnutzer Koni Mitsubishi Lancer Evo 6 1’28″69 ab 1’27″54 2’56″23
6. Schmid Urban Audi 80 Quattro 1’30″78 ab 1’29″20 2’59″98
7. Jenni Willi Porsche 911 Cup 1’30″75 1’32″03 1’31″44 3’02″19
8. Cereghetti Aramis BMW M5 E34 1’32″82 1’32″81 1’33″30 3’05″63
9. Kistler Dany Audi RS2 Quattro 1’33″11 1’33″19 1’32″67 3’05″78
Groupe E1 / + de 4000 cmc
1. Mächler Albin BMW M2 1’26″90 1’26″48 1’26″45 2’52″93
2. Züblin Remo Subaru Impreza 1’33″75 1’31″11 1’31″89 3’03″00
3. Engler Gerald – (A) BMW M235i Racing 1’32″90 1’33″12 1’32″77 3’05″67
4. Stierli Peter BMW M235i Racing 1’36″27 1’33″46 1’33″39 3’06″85
5. Heutschi Heinz VW Golf 6 Turbo 1’34″89 1’34″67 1’35″09 3’09″56
6. Bieri Herbert BMW 135i Racing 1’41″25 1’35″39 pp 3’16″64
7. Rietiker Corsin BMW 325i 1’40″60 1’39″41 1’39″70 3’19″11
KW-Berg-Cup / 0 à 1400 cmc
1. Eller Hanspeter – (D) VW Scirocco 1’27″28 1’27″08 1’26″84 2’53″92
2. Weissdorn Franz – (D) VW Polo GT 1’31″27 1’31″16 1’33″28 3’02″43
3. Bucher Ronnie – (D) VW Polo 16V Schneider 1’32″67 1’32″95 1’33″13 3’05″62
4. Abb Nils – (D) VW Polo 2 8V Schneider 1’34″45 1’35″02 1’35″24 3’09″47
5. Dietz Nikolas – (D) VW Polo 2 8V 1’38″39 1’38″25 1’37″80 3’16″05
6. Winkler Stefan – (D) Fiat 127 1’41″99 1’41″07 1’40″30 3’21″37
7. Maslonka Robert – (D) VW Polo 86C 2F 1’49″96 1’48″08 1’47″75 3’35″83
KW-Berg-Cup / 1401 à 1600 cmc
1. Faulhaber Stefan – (D) Opel Kadett C Minichberger 1’27″86 1’27″22 1’27″85 2’55″07
2. Schulte Manfred – (D) Citroën AX Kit-Car Nemeth 1’28″96 1’28″80 1’29″93 2’57″76
3. Glas Wolfgang – (D) VW Golf 1 Minichberger 20V 1’32″14 1’31″33 1’31″02 3’02″35
4. Schulte Benedikt – (D) Citroën AX Sport 8V Nemeth 1’36″09 1’33″78 1’34″34 3’08″12
Maier Helmut – (D) VW Golf Spiess exclu exclu exclu
KW-Berg-Cup / 1601 à 2000 cmc
1. Nickel Patrik – (A) Opel Kadett C 1’24″18 1’24″32 1’24″94 2’48″50
2. Bürki Martin BMW 320 STW 1’28″43 1’26″90 1’26″67 2’53″57
3. Rauch Michael – (D) Opel Kadett Briegel 8V 1’28″15 1’28″15 1’28″69 2’56″30
4. Orth Patrick – (D) BMW 320is E30 1’29″07 1’28″14 1’28″90 2’57″04
5. Reich Markus – (A) VW Golf 2 16V 1’28″84 1’29″41 1’29″40 2’58″24
6. Paulick Ralph – (D) VW Golf 1 GTI 1’30″50 1’29″90 1’29″43 2’59″33
7. Ehrle Bernd – (D) Opel Kadett C 8V Krause 1’30″44 1’30″54 1’30″64 3’00″98
8. Flik Beatrice – (D) Renault Mégane Cup 1’31″13 1’31″24 1’31″49 3’02″37
9. Pleier Alexander – (D) Opel Kadett C 1’33″31 1’31″85 1’32″18 3’04″03
10. Bayer Daniel – (D) Opel Kadett C Coupé Ziegler 1’32″58 1’32″80 1’32″44 3’05″02
11. Christall Roland – (D) Opel Ascona B 8V 1’33″69 1’32″69 1’32″85 3’05″54
12. Dümler Thomas – (D) VW Golf 2 1’34″02 1’43″64 1’35″15 3’09″17
13. Seitz Hans-Dieter – (D) Ford Escort MK II 1’35″03 1’36″21 1’38″44 3’11″24
14. Weiss Werner – (D) Ford Escort RS Zakspeed 1’38″50 1’37″43 1’37″66 3’15″09
15. Alt Holger – (D) Ford Escort 1’40″61 1’40″82 1’42″20 3’21″43
KW-Berg-Cup / + de 2000 cmc
1. Göser Günter – (D) Opel Kadett C Böhm 16V 1’26″78 1’26″74 1’26″96 2’53″52
2. Bärtl Alexander – (D) Opel Kadett C Nemeth 1’34″32 1’36″06 1’33″86 3’08″18
3. Walser Werner – (A) Opel Kadett 1’46″18 1’43″03 1’43″09 3’26″12
Gapp Marcel – (D) BMW M3 E36 ab pp pp
KW-Berg-Cup Diesel / + de 2000 cmc
1. Meurer Karlheinz – (D) VW Golf VR TDI 1’45″26 1’43″21 1’44″03 3’27″24
Renault Clio Classic Cup
1. Zürcher Thomas Renault Clio RS III Cup 1’34″06 1’33″75 1’34″28 3’07″81
2. Krebs Philipp Renault Clio RS 1’35″19 1’33″83 1’34″19 3’08″02
3. Henggeler Ralf Renault Clio RS III Cup 1’36″53 1’35″96 1’35″30 3’11″26
4. Wolf Denis Renault Clio RS Cup 1’36″10 1’36″74 1’36″46 3’12″56
5. Schnidrig René Renault Clio RS III Cup 1’37″27 1’36″80 1’36″38 3’13″18
6. Zbinden Stephan Renault Clio RS III Cup 1’38″09 1’37″44 1’37″46 3’14″90
7. Gerber Meverick Renault Clio RS Cup 1’40″45 1’39″13 1’38″29 3’17″42
8. Kasper Dario Renault Clio RS III Cup 1’41″75 1’39″60 1’39″08 3’18″68
9. Maschietto Giuliano Renault Clio RS Cup 1’40″94 1’40″54 1’38″44 3’18″98
10. Amann Johanna – (A) Renault Clio III Cup 1’40″60 1’39″59 1’39″50 3’19″09
11. Beyeler Marc Renault Clio RS III Cup 1’44″03 1’39″89 1’40″08 3’19″97
12. Figus Angelo Renault Clio RS III Cup 1’43″45 1’42″18 1’41″38 3’23″56
Borer Daniel Renault Clio RS Cup exclu exclu exclu
Groupe VHC / Tourisme / 1401 à 1600 cmc
1. Richard Patrick Alpine A110 1600S 1’53″09 1’52″70 1’52″01 3’44″71
Groupe VHC / Tourisme / 1601 à 2000 cmc
1. Buschor Armin BMW 320 Gr. 5 1’35″88 1’37″10 1’36″96 3’12″84
2. Baeriswyl Heribert Alpine A310 Gr. 4 1’40″12 1’40″53 1’40″48 3’20″60
3. Ströhm Wolfgang – (D) Opel Ascona A 1.9 SR 1’54″99 1’56″37 1’55″78 3’50″77
Groupe VHC / Tourisme / + de 3000 cmc
1. Bührer Nicolas BMW M1 Gr. 4 1’30″35 1’30″64 1’39″33 3’00″99
2. Poppe Thomas – (D) Mercedes 500 SLC 1’41″77 1’40″95 1’42″30 3’22″72
Groupe VHC / Monoplace / 1601 à 2000 cmc
Moser Roger Martini MK28/T02 BMW 1’26″34 pp pp
Groupe VHC / Monoplace / + de 3000 cmc
1. Burkart Andreas Ford Indy Monoposto 2’13″87 2’11″36 2’14″08 4’25″23