Course de côte de Châtel-St-Denis-Les Paccots / 15-16.09.2012 / 78 présents / 71 partants / 67 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1150 cmc  
1. Grand Joël Arcobaleno 1’07″94 1’07″78 1’08″01 2’15″72
Groupe E2-SS / 1401 à 1600 cmc
1. Rey Roger Martini MK45 VW 1’16″01 1’15″12 1’15″65 2’30″77
Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc
1. Balmer Christian Tatuus Formula Master 1’02″43 1’01″71 1’02″19 2’03″90
2. Planchamp Didier Tatuus Renault 1’05″18 1’05″03 1’04″83 2’09″86
3. Chatelet Mickaël Tatuus Renault 1’06″86 1’06″94 1’07″18 2’13″80
Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc
1. Steiner Marcel Osella FA30 Zytek 0’55″31 0’55″64 0’55″39 1’50″70
2. Volluz Joël Reynard 95D F3000 0’56″08 0’55″32 0’55″70 1’51″02
3. Ducommun Julien Tatuus Turbo 0’55″84 0’56″50 0’56″07 1’51″91
Groupe E2-SC / 1601 à 2000 cmc
Grandjean Eric Westfield Seven SE pp pp pp
Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc
1. Müller Urs Osella PA30 1’04″33 1’02″73 1’01″92 2’04″65
2. Bovier Jean-Pierre Osella PA20/S BMW pp 1’14″47 1’10″29 2’24″76
Groupe GT / + de 3000 cmc
1. Bührer Nicolas Porsche 911 GT3 RS 1’11″18 1’09″94 1’09″99 2’19″93
Groupe A/ISA / 1401 à 1600 cmc
1. Maeder Arnaud Citroën Saxo VTS 1’18″06 1’16″80 1’16″35 2’32″95
Groupe A/ISA/R3 / 1601 à 2000 cmc
1. Janz Jean-Luc Renault Clio R3 1’17″28 1’17″19 1’17″15 2’34″34
2. Terrettaz Patrick Seat Ibiza GTI 16V 1’20″65 1’20″38 1’19″24 2’39″62
3. Meyer Marc Opel Astra F 1’21″01 1’21″54 1’20″86 2’41″87
Groupe A/ISA/R3 / + de 3000 cmc
1. Nicolas Gérard Ford Focus WRC 1’09″27 1’08″96 1’08″87 2’17″83
2. Juillard Richard Ford Escort Cosworth 1’18″41 1’18″11 1’17″91 2’36″02
Métral Laurent Ford Escort Cosworth ab pp pp
Groupe N/ISN / 1601 à 2000 cmc
1. Droz Steeve Renault Clio Ragnotti 1’22″68 1’22″07 1’21″74 2’43″81
Groupe N/ISN / + de 3000 cmc
1. Droz Michaël Renault Mégane 1’15″00 1’14″81 1’14″42 2’29″23
Groupe SSC / 3001 à 3500 cmc
1. Raeli Jérôme Mitsubishi Lancer Evo 6 1’15″48 1’15″75 1’15″28 2’30″76
2. Junod Cédric Mitsubishi Lancer Evo 8 1’20″06 1’20″40 1’20″42 2’40″46
Groupe SSC / + de 3500 cmc
1. Mächler Albin BMW 1er M-Coupé 1’11″78 1’11″55 1’11″73 2’23″28
Groupe SS / 1601 à 2000 cmc
1. Wicki Robert Honda Integra Type R 1’20″05 1’21″45 1’21″55 2’41″50
2. Kuhn Oskar Honda Integra Type R 1’23″69 1’27″30 1’24″73 2’48″42
Groupe IS / 1401 à 1600 cmc
1. Burri Stephan Citroën Saxo 1’13″66 1’15″23 1’14″13 2’27″79
2. Oulevay Christophe VW Scirocco 1’14″39 1’14″77 1’14″71 2’29″10
3. Zihlmann Roland VW Golf 1 1’17″97 1’19″76 1’18″31 2’36″28
Groupe IS / 1601 à 2000 cmc
1. Vallat Patrick VW Golf 1’11″60 1’12″19 1’12″46 2’23″79
Groupe IS / + de 3000 cmc
1. Pfefferlé Alain Porsche 935 Turbo 1’07″87 1’07″54 1’08″08 2’15″41
2. Comby Alexandre Porsche 930 Turbo 1’17″96 1’16″82 1’17″20 2’34″02
Groupe E1 / 0 à 1400 cmc
1. Oulevey Fabrice Lada Samara 1’23″55 1’22″41 1’23″91 2’45″96
2. Fleury Frédéric Opel Corsa A 1’34″15 1’35″40 1’34″74 3’08″89
3. Raemy Ole Citroën AX GT 1’37″16 1’37″02 1’37″65 3’14″18
Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc
1. Wittwer Daniel VW Golf 1’14″76 1’14″89 1’14″37 2’29″13
2. Nevers Yannick Opel Corsa A GSI 1’28″27 1’27″88 1’27″46 2’55″34
Bieri Adrian VW Scirocco pp pp pp
Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc
1. Farine Benoît VW Golf 1’10″45 1’11″26 1’11″36 2’21″71
2. Houlmann Fabien Peugeot 205 1’11″04 1’11″01 ab 2’22″05
3. Tenti Thierry VW Golf 1’12″41 1’12″48 1’12″02 2’24″43
4. Grimaldi Romeo Honda Civic R 1’13″97 1’13″43 1’13″58 2’27″01
5. Villoz Hervé Renault Clio RS 1’15″49 1’15″07 1’14″19 2’29″26
6. Winiger Richard Honda Civic Evo 3 1’17″85 1’16″20 1’15″38 2’31″58
7. Böhler Stefan Renault 5 GTE 1’15″70 1’16″80 1’15″89 2’31″59
8. Nicolet Jérôme Renault Clio RS Cup 1’16″99 1’16″84 1’16″35 2’33″19
9. Toffel Pierre-Alain Renault Clio Cup 1’18″01 1’17″97 1’19″50 2’35″98
10. Raemy Philippe Peugeot 306 1’18″21 1’19″44 1’18″67 2’36″88
11. Magnin Marcel Honda Civic Type R 1’19″78 1’20″44 1’20″06 2’39″84
Golliard Patrick Alfa Romeo 155 STW 1’11″01 pp pp
Petignat Lionel Peugeot 309 16V 1’16″36 pp pp
Schorderet Yann VW Golf pp pp pp
Wittwer Martin Peugeot 205 GTI pp pp pp
Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc
1. Zwahlen Christoph Opel Kadett C 1’06″83 1’06″99 1’05″79 2’12″62
2. Casset Stéphane Opel Kadett GTE 1’18″09 1’18″51 1’18″52 2’36″60
3. Huwiler Thomas BMW E30 HRT 1’18″62 1’19″24 1’19″12 2’37″74
4. Tornare Pascal BMW 325i 1’26″25 1’27″50 1’26″34 2’52″59
Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc
1. Favre Bertrand BMW E30 1’12″60 1’13″14 1’13″50 2’25″74
2. Mariaux Florent BMW E30 1’16″03 1’13″53 1’12″80 2’26″33
3. Finger Marcel BMW M3 E36 1’14″93 1’14″75 1’15″37 2’29″68
4. Joray Sébastien BMW M3 E36 1’17″30 1’14″98 1’14″75 2’29″73
5. Corboz Virginie Toyota Yaris Turbo 1’24″65 1’24″36 1’24″09 2’48″45
Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc
1. Bratschi Ronnie Mitsubishi Lancer Evo 8 1’10″31 1’09″85 1’09″61 2’19″46
2. Neff Frédéric BMW E36 1’13″47 1’13″05 1’13″46 2’26″51
3. Métroz Alain Mazda 323 GTX 1’17″90 1’17″73 1’16″77 2’34″50
Farinoli Emilio Lancia Delta Integrale pp pp pp
Guex Christian Subaru Impreza GT pp pp pp
Groupe E1 / 3501 à 4000 cmc
1. Laubscher René Mitsubishi Lancer Evo 8 1’06″43 1’04″97 1’05″00 2’09″97
2. Marti René Mitsubishi Lancer Evo 6 RS 1’10″49 1’10″08 1’10″62 2’20″57
3. Millasson Bertrand Porsche GT3 Cup 1’14″00 1’13″11 1’13″40 2’26″51
4. Kistler Dany Audi RS2 1’15″64 1’14″69 1’13″91 2’28″60
5. Rimmer Mathew Porsche 911 1’20″36 1’16″71 1’15″45 2’32″16
Ruch René Ferrari 355 GT pp pp pp
Groupe E1 / + de 4000 cmc
1. Chiquita Jean-Paul BMW E30 V8 1’10″04 1’10″16 pp 2’20″20
Porsche Cup Swiss
Heger Jacques Porsche GT3 1’12″82 ab pp
Groupe VHC / 0 à 1400 cmc
1. Pauli Walter Alpine A110 1300S 1’22″59 1’22″88 1’22″21 2’44″80
Groupe VHC / 1401 à 1600 cmc
1. Richard Patrick Alpine A110 1600S 1’37″92 1’42″01 1’34″44 3’12″36
Groupe VHC / + de 3000 cmc
1. Cretegny Jean-Romain Ford Sierra Cosworth 1’17″22 1’18″13 1’17″81 2’35″03