Course de côte de Châtel-St-Denis-Les Paccots / 17-18.09.2011 / 100 présents / 91 partants / 85 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1150 cmc          
1. Dougoud Nikolaj GDS Spyder 1’28″24 1’18″15 1’10″26 2’28″41
  Maurer Jacques John Corbyn Honda pp pp pp  
  Groupe E2-SS / 1401 à 1600 cmc          
1. Rey Roger Martini MK45 1’57″80 1’26″50 1’17″02 2’43″52
  Groupe E2-SS / 1601 à 2000 cmc          
1. Balmer Christian Tatuus Renault 1’26″77 1’10″59 1’04″24 2’14″83
2. Chatelet Mickaël Tatuus Renault 1’24″92 1’16″95 1’10″54 2’27″49
3. Debrunner Hansruedi Dallara F398 Opel F3 1’35″83 1’19″09 1’08″54 2’27″63
  Berguerand Louis Tatuus Renault pp pp pp  
  Pillonel Yann Opel Lotus pp pp pp  
  Planchamp Didier Tatuus Renault pp pp pp  
  Groupe E2-SS / 2001 à 3000 cmc          
1. Steiner Marcel Osella FA30 Zytek 1’28″71 1’03″04 0’56″38 1’59″42
2. Volluz Joël Reynard 95D F3000 4’20″49 1’06″81 0’57″60 2’04″41
3. Lachat Florian Tatuus LRM Turbo pp 1’09″17 1’03″08 2’12″25
  Berguerand Eric Lola B99 F3000 pp pp pp  
  Groupe E2-SH / 0 à 1150 cmc          
1. Bentivoglio Pasquale – (I) Fiat Cinquecento Proto 2’52″31 1’20″95 1’14″98 2’35″93
  Groupe E2-SH / 1151 à 1400 cmc          
1. Bovier Jean-Pierre Austin Cooper RS 1’40″11 1’25″79 1’18″47 2’44″26
  Groupe E2-SC / 1601 à 2000 cmc          
1. Grandjean Eric Westfield Super 7 1’42″89 1’25″82 1’13″40 2’39″22
  Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc          
1. Müller Urs Osella PA30 1’35″27 1’11″08 1’03″57 2’14″65
  Groupe CN / 2001 à 3000 cmc          
1. Charrière Bernard PRC Powertec 1’38″59 1’21″45 pp 3’00″04
  Groupe GT / + de 3000 cmc          
1. Bührer Nicolas Porsche 911 GT3 1’26″52 1’18″52 1’13″56 2’32″08
  Groupe A/ISA / 1401 à 1600 cmc          
1. Sciboz Eric Peugeot 106 GTI 1’29″04 1’26″23 1’21″47 2’47″70
2. Renaud Jean-Marie Citroën Saxo VTS 1’31″78 1’27″30 1’23″13 2’50″43
  Groupe A/ISA / 1601 à 2000 cmc          
1. Pitteloud Joël Renault Clio RS 1’27″65 1’25″89 1’23″69 2’49″58
2. Piermaria Walter Peugeot 306 GTI 1’34″69 1’32″47 pp 3’07″16
  Meyer Marc Opel Astra F pp pp pp  
  Groupe A/ISA / + de 3000 cmc          
1. Schnellmann Roger Mitsubishi Lancer Evo 8 1’19″04 1’17″34 1’12″48 2’29″82
2. Kessler Thomas Mitsubishi Lancer Evo 8 1’21″30 1’20″21 1’16″15 2’36″36
  Groupe R2 / 1401 à 1600 cmc          
1. Buemi Toni Citroën C2 R2 1’38″82 1’25″40 1’23″43 2’48″83
  Groupe N/ISN / 1401 à 1600 cmc          
1. Kilchenmann Alphonse Opel Corsa B 1’45″04 1’39″57 1’31″70 3’11″27
  Groupe N/ISN / 1601 à 2000 cmc          
1. Sippel Fabien Honda Integra Type R 1’27″23 1’24″30 1’19″82 2’44″12
2. Pasche Nicolas Renault Clio RS 1’27″65 1’24″73 1’23″33 2’48″06
3. Wasser Manuela Renault Clio RS 1’39″92 1’33″26 1’29″45 3’02″71
  Leibundgut Pierre Honda Integra Type R exclu exclu exclu  
  Groupe N/ISN / + de 3000 cmc          
1. Büeler Toni Mitsubishi Lancer Evo 10 1’17″84 1’14″67 1’11″52 2’26″19
  Groupe SSC / 3501 à 4000 cmc          
1. Mayor Cédric Porsche 997 GT3 RS 1’37″37 1’37″38 1’22″50 2’59″87
  Groupe SSC / 4001 à 4500 cmc          
1. Macherel Martial Subaru Impreza WRX STI 1’24″58 1’24″10 pp 2’48″68
  Groupe SSC / + de 4500 cmc          
1. Mächler Albin BMW 1er M-Coupé 1’25″36 1’19″52 1’15″08 2’34″60
  Groupe SS / 1601 à 2000 cmc          
1. Wicki Robert Honda Integra Type R 1’26″37 1’24″46 1’22″61 2’47″07
2. Scapozza Matteo Renault Clio RS 1’30″94 1’27″68 1’27″08 2’54″76
3. Kuhn Oskar Honda Integra Type R 1’30″87 1’28″30 1’27″15 2’55″45
4. Halter Joe Renault Clio RS 1’31″26 1’29″88 1’27″79 2’57″67
  Groupe SS / + de 3000 cmc          
1. Hungerbühler Thomas Opel Astra Coupé Turbo 1’52″34 1’44″39 1’34″59 3’18″98
  Groupe IS / 0 à 1400 cmc          
1. Mathys Hansueli Fiat Uno 1’25″70 1’20″08 1’18″10 2’38″18
2. Schöpfer Stefan Audi 50 1’26″69 1’23″90 1’18″68 2’42″58
  Groupe IS / 1401 à 1600 cmc          
1. Rohr Werner Toyota Corolla 1’26″06 1’19″69 1’13″80 2’33″49
2. Lanz Andreas Toyota Corolla 1’30″11 1’22″92 1’15″73 2’38″65
3. Oulevay Christophe VW Scirocco 1’26″77 1’23″21 1’16″04 2’39″25
4. Savoy Jérôme VW Golf I 1’26″39 1’23″71 1’18″90 2’42″61
5. Burri Stephan Citroën Saxo 1’30″34 1’26″73 1’23″20 2’49″93
6. Schmid Ruedi VW Golf I RSR 1’36″76 1’29″43 1’21″43 2’50″86
  Groupe IS / 1601 à 2000 cmc          
1. Houlmann Fabien Peugeot 205 1’22″59 1’18″35 1’14″20 2’32″55
2. Vallat Patrick VW Golf 1’26″36 1’21″80 1’14″21 2’36″01
3. Banz Urs Opel Ascona B 1’30″08 1’21″29 1’16″02 2’37″31
4. Niederberger Philip Opel Kadett C City 1’28″52 1’25″60 1’22″72 2’48″32
  Groupe IS / 2001 à 2500 cmc          
1. Koch Josef Opel Kadett C 16V 1’24″37 1’14″87 1’08″23 2’23″10
2. Zwahlen Christoph Opel Kadett C 1’26″57 1’18″66 1’11″60 2’30″26
3. Banz Armin Opel Kadett C 16V 1’36″81 1’23″93 1’15″86 2’39″79
  Groupe IS / 2501 à 3000 cmc          
1. Aeberhardt René Lancia Delta S4 1’30″74 1’20″24 1’11″85 2’32″09
  Groupe IS / + de 3000 cmc          
1. Comby Alexandre Porsche 930 Turbo 1’36″35 1’32″18 1’27″96 3’00″14
  Pfefferlé Alain Porsche 935 Turbo pp pp pp  
  Groupe E1 / 0 à 1400 cmc          
1. Oulevey Fabrice Lada Samara 1’31″14 1’26″59 1’23″59 2’50″18
  Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc          
1. Wittwer Daniel VW Golf I 1’25″55 1’20″92 1’15″50 2’36″42
2. Bieri Adrian VW Scirocco 1’25″66 1’22″65 1’15″14 2’37″79
  Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc          
1. Farine Benoît VW Golf 2 16V 1’20″56 1’18″36 1’14″88 2’33″24
2. Köchli René Honda Civic VTI 1’25″50 1’19″79 1’15″75 2’35″54
3. Magnin Jonas Renault Clio RS 1’26″60 1’21″18 1’14″88 2’36″06
4. Golliard Patrick Alfa Romeo 155 STW 1’31″52 1’22″81 1’16″28 2’39″09
5. Nicolet Jérôme Renault Clio RS 1’26″82 1’21″58 1’19″52 2’41″10
6. Marmorat Alain Opel Corsa A 1’32″00 1’23″35 1’18″67 2’42″02
7. Böhler Stefan Renault 5 GTE 1’35″74 1’23″22 1’20″44 2’43″66
8. Luisier Yvan Renault Clio 2.0 1’35″40 1’26″46 1’19″85 2’46″31
9. Huwiler Thomas BMW E30 1’27″61 1’25″53 1’21″90 2’47″43
10. Blank Jérôme Renault Mégane Cup 1’37″00 3’23″23 pp 5’00″23
  Zürcher Urs BMW 320i 1’34″53 pp pp  
  Steck Peter BMW M3 STW 1’35″39 pp pp  
  Winiger Richard Honda Civic pp pp pp  
  Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc          
1. Capré Nicolas BMW 320i E30 1’29″49 1’24″69 1’20″49 2’45″18
2. Bellon Lionel BMW 325i 1’40″07 1’30″00 1’22″38 2’52″38
3. Monnard Laurent BMW E21 1’33″66 2’00″82 1’18″75 2’52″41
4. Fleury Jean-Louis BMW E21 1’34″79 1’33″61 1’26″48 3’00″09
  Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc          
1. Ianniello Bruno Lancia Delta S4 1’17″63 1’11″77 1’05″56 2’17″33
2. Neff Frédéric BMW E30 1’25″54 1’17″25 1’11″76 2’29″01
3. Millasson Bertrand BMW 325 TI Compact 1’32″40 1’22″05 1’13″40 2’35″45
4. Favre Bertrand BMW E30 1’27″31 1’20″59 1’16″38 2’36″97
5. Mariaux Florent BMW 323i E30 1’33″34 1’23″31 1’15″91 2’39″22
  Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc          
1. Nicolas Gérard Ford Escort WRC 1’18″36 1’11″01 1’05″85 2’16″86
2. Gerspacher Jürgen Lancia Delta S4 1’20″39 1’12″38 1’08″54 2’20″92
3. Farinoli Emilio Lancia Delta Integrale 1’30″89 1’23″25 1’17″90 2’41″15
  Rinsoz Steve BMW E30 pp pp 1’29″76  
  Métroz Alain Mazda 323 GTX ab ab pp  
  Groupe E1 / + de 3500 cmc          
1. Schori Hans Mitsubishi Lancer Evo RS 1’24″38 1’09″55 1’04″95 2’14″50
2. Marti René Mitsubishi Lancer Evo 6 1’21″17 1’15″35 1’11″08 2’26″43
3. Kistler Dany Audi-Porsche RS2 1’23″28 1’18″72 1’16″29 2’35″01
4. Schmid Herbert Porsche 996 GT3 1’30″50 1’23″01 1’17″29 2’40″30
  Chiquita Jean-Paul BMW 318is pp pp 1’15″63  
  Porsche Cup Suisse          
1. Gysler Fred Porsche 997 GT3 RS 1’38″51 1’27″29 1’25″54 2’52″83
  Groupe VHC / 0 à 1400 cmc          
1. Pauli Walter Alpine 1300S 1’36″80 1’30″07 1’23″43 2’53″50
  Groupe VHC / 1401 à 1600 cmc          
1. Thomann Severin Alpine A110 1’37″98 1’32″79 1’25″80 2’58″59
  Groupe VHC / 1601 à 2000 cmc          
  Brülhart Wolfgang Porsche 911S pp pp pp  
  Groupe VHC / + de 3000 cmc          
1. Cretegny Jean-Romain Ford Sierra Cosworth 1’23″65 1’21″73 1’18″90 2’40″63
2. Métral Laurent Ford Sierra Cosworth 1’30″90 1’30″54 1’18″42 2’48″96