Bergrennen Reitnau / 26-27.06.2010 / 151 présents / 151 partants / 145 classés

 

Groupe E2-SS / 0 à 1400 cmc          
1. Graf Werner Formel BMW FB02 1’03″21 1’03″05 1’03″72 2’06″26
2. Maurer Jacques John Corbyn Honda 1’04″95 1’04″06 1’04″41 2’08″47
  Groupe E2-SS / 1401 à 2000 cmc          
1. Lachat Florian Tatuus S2000 0’50″20 0’51″24 ab 1’41″44
2. Balmer Christian Tatuus Renault 0’53″30 0’53″42 0’53″59 1’46″72
3. Debrunner Hansruedi Dallara F398 F3 0’52″99 0’54″63 0’57″87 1’47″62
4. Amweg Thomas Tatuus Renault 0’54″05 0’54″21 0’55″59 1’48″26
5. Gysin Fabian Dallara F399 Fiat F3 0’55″55 0’55″57 0’58″88 1’51″12
6. Leisibach Bruno Dallara 287 0’57″32 0’56″39 0’58″08 1’53″71
7. Aeschbacher Hans-Ulrich Dallara Opel F3 0’57″11 0’56″85 0’58″41 1’53″96
8. Schilliger Daniel Van Diemen RF80 1’07″16 1’06″59 1’14″00 2’13″75
  Riester Oliver James Dallara F392 F3 1’02″26 ab
  Groupe E2-SS / + de 2000 cmc          
1. Dufaux Jean-Jacques Reynard 95D F3000 0’51″72 0’53″02 0’54″40 1’44″74
2. Beutler Alain Martini MK69 0’54″83 0’53″77 0’54″76 1’48″53
3. Riva Tiziano Reynard 92D F3000 0’54″56 0’53″97 0’55″99 1’48″53
  Groupe E2-SC / 2001 à 3000 cmc          
1. Steiner Marcel Martini MK77 BMW 0’51″61 0’52″45 0’52″75 1’44″06
  Groupe E2-SH / + de 3000 cmc          
1. Büchi Daniel Chevrolet Camaro 1’02″13 1’00″64 1’02″97 2’02″77
2. Rüede Alain Chevrolet Race Truck 1’03″40 1’03″59 1’06″81 2’06″99
  Groupe CN / 0 à 2000 cmc          
1. Maitre Jean-Jacques Norma M20 0’55″18 0’54″94 0’55″29 1’50″12
  Groupe C3 / 0 à 2000 cmc          
  Papagna David Rebo BMW 0’59″02
  Groupe A/ISA / 0 à 1600 cmc          
1. Schneider Dominic Citroën Saxo VTS 1’05″28 1’04″57 1’06″99 2’09″85
2. Bernet Bruno Citroën Saxo VTS 1’08″03 1’07″53 1’07″82 2’15″35
3. Moser Stephan Toyota Yaris 1’09″44 1’09″00 1’10″37 2’18″44
  Groupe A/ISA / 1601 à 2000 cmc          
1. Mächler Albin BMW 320i 1’01″23 1’01″49 ab 2’02″72
2. Engel Peter VW Golf 1’05″08 1’04″77 1’05″82 2’09″85
3. Fellmann Marcel Opel Astra OPC 1’06″36 1’06″73 1’07″47 2’13″09
4. Wegmann Heinz Renault Clio Cup 1’14″30 1’12″97 1’13″52 2’26″49
  Groupe A/ISA / + de 2000 cmc          
1. Schnellmann Roger Mitsubishi Lancer Evo 8 0’59″74 1’00″22 1’03″00 1’59″96
  Groupe N/ISN / 0 à 1600 cmc          
1. Mühlemann Heinz Citroën Saxo VTS 1’09″68 1’09″87 1’09″66 2’19″34
2. Toniolo Enzo Citroën Saxo VTS 1’11″51 1’10″40 1’10″56 2’20″96
  Groupe N/ISN / 1601 à 2000 cmc          
1. Leibundgut Pierre Honda Integra Type R 1’05″93 1’05″47 1’05″67 2’11″14
  Défago Gilles Peugeot 306 GTI ab
  Groupe N/ISN / + de 2000 cmc          
1. Büeler Toni Mitsubishi Lancer Evo 10 0’59″97 0’59″79 1’00″49 1’59″76
2. Droxler Sylvain BMW M3 E36 1’07″45 1’06″33 1’06″58 2’12″91
3. Maillard Marcel BMW M3 E36 1’06″67 1’06″40 ab 2’13″07
  Groupe SSC / + de 3000 cmc          
1. Büetiger Paul Porsche GT3 1’02″20 1’02″44 1’03″87 2’04″64
2. Junod Cédric Nissan GT-R 1’04″85 1’04″92 1’05″66 2’09″77
3. Tschümperlin Pius Porsche GT2 1’05″68 1’05″26 1’06″52 2’10″94
4. Raeli Jérôme Mitsubishi Lancer Evo 6 1’05″95 1’05″10 1’07″56 2’11″05
  Groupe SS / 0 à 3000 cmc          
1. Piccinato Giuliano Honda Integra Type R 1’05″51 1’05″64 1’06″40 2’11″15
2. Wicki Robert Renault Clio RS 1’06″35 1’06″63 1’07″19 2’12″98
3. Kummer Reto Mini Cooper S 1’06″84 1’06″25 1’07″11 2’13″09
4. Kuhn Oskar Honda Integra Type R 1’08″21 1’08″25 1’08″91 2’16″46
5. Scapozza Matteo Renault Clio RS 1’09″01 1’08″88 1’09″60 2’17″89
  Groupe SS / + de 3000 cmc          
1. Hungerbühler Thomas Opel Astra Coupé 1’12″43 1’13″94 1’14″77 2’26″37
  Groupe IS / 0 à 1600 cmc          
1. Rohr Werner Toyota Corolla 0’59″44 0’59″20 1’00″73 1’58″64
2. Mattmüller Christoph VW Scirocco 1’01″80 1’02″43 1’02″90 2’04″23
3. Mathys Hansueli Fiat Uno 1’03″18 1’03″31 1’04″43 2’06″49
4. Schmid Ruedi VW Golf RSR 1’04″47 1’04″07 1’05″06 2’08″54
5. Maegli Thomas VW Golf 1’04″71 1’04″14 1’07″41 2’08″85
  Groupe IS / 1601 à 2000 cmc          
1. Ochsner Jürg Opel Kadett C 0’59″29 0’58″98 0’59″56 1’58″27
2. Marty Roman Opel Kadett C 0’58″84 0’59″58 1’58″42
3. Banz Urs Opel Ascona B 1’00″51 1’00″55 1’01″19 2’01″06
4. Krieg Danny Opel Kadett C 1’01″76 1’01″98 1’01″01 2’02″77
5. Schlatter Rolf Opel Kadett C 1’00″85 1’03″19 2’04″04
6. Ehrbar Rolf Opel Kadett C 1’03″00 1’03″77 1’03″73 2’06″73
7. Buser Lisbeth Opel Kadett C 1’12″08 1’12″84 1’14″71 2’24″92
  Steiner Reto Ford Escort RS 0’59″69
  Vallat Patrick VW Golf GTI 16V ab
  Groupe IS / + de 2000 cmc          
1. Banz Armin Opel Kadett C 16V 0’58″78 0’59″59 1’01″84 1’58″37
2. Brugger Albert Opel Ascona 400 1’00″72 1’00″31 1’00″68 2’00″99
3. Eberle Harry Opel Kadett C 1’01″29 1’00″41 1’01″13 2’01″54
4. Carelle Luca Opel Kadett GTE 1’00″84 1’00″58 1’03″21 2’01″84
5. Dobler Albert BMW M3 DTM 1’01″94 1’00″58 1’01″51 2’02″09
6. Sawatzki Bruno Opel Ascona B 1’01″20 1’01″34 1’02″49 2’02″54
7. Neuhauser Michael BMW M3 E30 1’03″83 1’04″87 1’05″95 2’08″70
  Groupe E1 / 0 à 1400 cmc          
1. Buchser Marc VW Polo 1’03″29 1’03″85 1’02″99 2’06″28
2. Thoma Silvio VW Polo 1’04″08 1’03″65 1’08″74 2’07″73
3. Bächler Martin VW Lupo Cup 1’05″83 1’05″92 1’06″58 2’11″75
4. Schüpbach Manfred Fiat 127 Abarth 1’09″50 1’08″88 1’07″58 2’16″46
5. Messmer Dieter Triumph Spitfire MK4 1’10″99 1’11″24 1’11″31 2’22″23
6. Sprecher Roland Peugeot 106 Rallye 1’12″26 1’12″92 1’13″32 2’25″18
7. Oulevey Fabrice Lada Samara 1’17″10 1’15″49 1’18″92 2’32″59
  Groupe E1 / 1401 à 1600 cmc          
1. Bürki Martin VW Polo 0’59″57 1’00″24 ab 1’59″81
2. Wittwer Daniel VW Golf 1 1’03″81 1’03″86 1’04″82 2’07″67
3. Bilger René VW Golf 1’04″43 1’04″31 1’06″24 2’08″74
4. Schär Yvonne Honda Civic 1’06″43 1’06″61 1’07″94 2’13″04
5. Nusbaumer Marcel Fiat Uno 1’08″76 1’07″20 1’08″96 2’15″96
6. Jungi Rolf Citroën Saxo 1’09″53 1’10″80 1’09″09 2’18″62
  Groupe E1 / 1601 à 2000 cmc          
1. Aeberhardt René Opel Vectra STW 0’59″51 0’59″13 1’06″05 1’58″64
2. Steck Peter BMW M3 STW 0’59″94 0’59″88 1’03″28 1’59″82
3. Baumgartner Daniel Mazda MX-5 1’01″45 1’01″89 1’03″11 2’03″34
4. Bralla Christian VW Golf 1’01″97 1’02″06 1’02″99 2’04″03
5. Rothenberger Sandro Opel Kadett C VTEC 1’02″34 1’01″97 1’04″59 2’04″31
6. Hofstetter Rico Mazda MX-5 1’02″29 1’02″24 1’03″82 2’04″53
7. Farine Benoît VW Golf 2 16V 1’02″44 1’02″46 1’04″23 2’04″90
8. Houlmann Fabrice Peugeot 205 1’02″79 1’02″85 1’06″26 2’05″64
9. Zysset Peter VW Vento 1’04″20 1’03″22 1’04″63 2’07″42
10. Servalli Roberto Opel Kadett City 1’04″19 1’03″90 1’07″18 2’08″09
11. Stirnimann Beat Renault Clio RS 1’05″02 1’03″75 1’05″75 2’08″77
12. Eicher Patric Opel Corsa 1’04″63 1’04″96 1’05″95 2’09″59
13. Petignat Lionel Peugeot 309 16V 1’05″24 1’04″57 1’07″48 2’09″81
14. Küpfer Patric Opel Corsa 1’08″71 1’07″58 1’09″32 2’16″32
15. Schmutz Fritz Mercedes 190E 1’10″78 1’07″58 1’10″71 2’18″29
16. Bernhard Diego Alfa Romeo 2000 GTV 1’09″76 1’10″75 1’10″98 2’20″51
  Groupe E1 / 2001 à 2500 cmc          
1. Fleury Jean-Louis BMW 323 E21 1’11″87 1’12″47 1’16″88 2’24″34
  Abate Nicolo Fiat Uno 1’10″79 ab
  Groupe E1 / 2501 à 3000 cmc          
1. Beck Christof Lancia Delta S4 0’58″44 0’59″18 0’59″30 1’57″62
2. Neff Frédéric BMW E30 1’00″98 1’01″04 1’02″16 2’02″02
3. Favre Bertrand BMW 325i E30 1’02″40 1’01″65 1’03″12 2’04″05
4. Imhof René BMW M3 1’02″12 1’02″01 1’04″09 2’04″13
5. Lichtsteiner Marco Seat Leon MK1 1’05″42 1’04″14 1’04″83 2’08″97
6. Merz Thomas VW Golf 1’04″22 1’04″92 1’05″64 2’09″14
7. Badertscher Robert Renault Clio 1’07″90 1’05″80 1’08″23 2’13″70
8. Krieg Dieter VW New Beetle Cup 1’08″30 1’07″98 1’09″95 2’16″28
9. Baumgartner Jürgen Mazda 323 1’09″15 1’09″53 1’10″02 2’18″68
  Groupe E1 / 3001 à 3500 cmc          
1. Ianniello Bruno Lancia Delta S4 0’55″60 0’55″85 0’57″17 1’51″45
2. Hulmann Valère Mazda 323 GTX 0’59″93 1’00″18 1’00″84 2’00″11
3. Reindl Philipp Lancia Delta Integrale 1’01″70 1’01″49 1’02″51 2’03″19
4. Jenni Willi Porsche 911 RSR 1’03″04 1’01″44 1’03″56 2’04″48
5. Wüthrich Simon VW Golf 1’02″89 1’02″27 1’05″65 2’05″16
6. Wildy Thomas Lancia Delta Integrale 1’04″29 1’04″10 1’05″64 2’08″39
7. Eugster Philippe Subaru Impreza STI 1’06″73 1’04″00 1’06″82 2’10″73
8. Haeberli Laurent BMW 325i E36 1’08″27 1’07″64 1’09″05 2’15″91
9. Wälti Xavier BMW 320i E30 1’16″45 1’15″83 1’18″36 2’32″28
  Groupe E1 / 3501 à 4000 cmc          
1. Schori Hans Mitsubishi Lancer Evo RS 0’56″05 0’56″02 0’57″25 1’52″07
2. Laubscher René Mitsubishi Lancer Evo 8 0’56″52 0’56″88 1’13″14 1’53″40
3. Ruch René Ferrari 355 GT 1’00″19 1’01″17 1’08″25 2’01″36
4. Schmid Herbert Porsche 911 GT3 1’04″90 1’03″91 1’06″31 2’08″81
  Groupe E1 / + de 4000 cmc          
1. Tobler Michael Dodge Dart 1’04″89 1’04″85 1’05″78 2’09″74
2. Hennesy Amanda Chevrolet Corvette 1’14″82 1’09″84 1’12″72 2’22″56
3. Brunner Christoph Chevrolet Camaro ab 1’11″28 1’18″17 2’29″45
  Renault Clio Classic Cup          
1. Spiess Erwin Renault Clio RS Classic 1’02″40 1’02″12 1’03″04 2’04″52
2. Krebs Philipp Renault Clio RS Classic 1’03″01 1’02″61 1’02″85 2’05″46
3. Salzmann Patrick Renault Clio RS Classic 1’02″75 1’02″81 1’02″87 2’05″56
4. Wolf Marcel Renault Clio RS Classic 1’03″81 1’03″06 1’02″54 2’05″60
5. Borer Daniel Renault Clio RS Classic 1’03″08 1’02″83 1’02″98 2’05″81
6. Zürcher Thomas Renault Clio RS Classic 1’03″55 1’02″49 1’03″37 2’05″86
7. Bissegger Fredy Renault Clio RS Classic 1’03″12 1’02″78 1’04″19 2’05″90
8. Leuenberger Frederic Renault Clio RS Classic 1’03″35 1’03″00 1’02″94 2’05″94
9. Schaffner Thomas Renault Clio RS Classic 1’03″41 1’03″10 1’03″82 2’06″51
10. Meier Rolf Renault Clio RS Classic 1’04″48 1’03″47 1’04″13 2’07″60
11. Sigrist Hans Renault Clio RS Classic 1’04″90 1’03″73 1’05″50 2’08″63
12. Gilomen René Renault Clio RS Classic 1’06″09 1’04″64 1’13″43 2’10″73
13. Pederzoli Alessandro Renault Clio RS Classic 1’06″34 1’05″42 1’05″80 2’11″22
14. Figus Angelo Renault Clio RS Classic 1’10″65 1’09″56 1’12″14 2’20″21
  Renault Clio Cup          
1. Zemp Michel Renault New Clio RS 1’03″87 1’02″51 1’03″03 2’05″54
2. Yerli Frédéric Renault New Clio RS 1’03″26 1’03″61 1’03″24 2’06″50
3. Amweg Sabine Renault New Clio RS 1’04″48 1’04″76 1’04″90 2’09″24
4. Rosser Alfred Renault New Clio RS 1’10″36 ab 1’13″79 2’24″15
  Groupe VHC / 0 à 1400 cmc          
1. Hauenstein Urs Griffon Proto 1’04″68 1’08″08 1’09″20 2’12″76
  Groupe VHC / 1401 à 1600 cmc          
1. Studer Peter Lotus 59 Formel 2 1’01″68 1’01″80 1’05″83 2’03″48
2. Buess Jürg Alfa Romeo Giulia TI 1’16″38 1’14″72 1’19″10 2’31″10
  Groupe VHC / + de 1600 cmc          
1. Buschor Armin BMW 320 Gruppe 5 1’03″92 1’04″76 1’10″67 2’08″68
2. Moser Roger BMW 320 E21 Gruppe 2 1’08″61 1’07″29 1’08″13 2’15″42
3. Dubler Robert Chevrolet Corvette 1’09″13 1’08″38 1’11″39 2’17″51
  Groupe AGT / 0 à 2000 cmc          
1. Winkelmann Daniel – (D) Audi Coupé 1’22″56 1’21″82 1’22″71 2’44″38
2. Reimchen Waldemar – (D) VW Vento 1’24″94 1’32″27 1’22″13 2’47″07
3. Reiter Thomas – (D) Opel Astra 1’22″21 1’27″98 1’37″06 2’50″19
4. Görke Christian – (D) Fiat Panda 1’25″09 1’25″27 1’26″90 2’50″36
  Groupe AGT / + de 2000 cmc          
1. Eigen Christian – (D) VW Golf V GTI 1’07″40 1’07″64 1’08″02 2’15″04
2. Drewes Julia – (D) VW New Bentley 1’14″56 1’14″67 1’15″57 2’29″23