Course de côte de Limonest-Mont-Verdun / 17-18.09.2005 / 160 présents / 152 classés

 

1. Régal Lionel Reynard 95D DE F3000 1’28″851 1’25″816 1’27″424 1’25″816
2.  Petit Sébastien  Reynard 94D  DE F3000  2’29″108  1’29″621  1’30″133  1’29″621 
3. Castellana Alain Norma M20 CN 3.0 1’31″465 1’31″721 1’30″782 1’30″782
4. Baudin Stéphane Reynard 92D DE F3000 1’31″865 1’31″051 1’31″499 1’31″051
5. Pernot Eric Osella PA20/S CN 3.0 1’32″667 1’32″437 1’31″341 1’31″341
6. Frantz Cyrille Osella PA20/S CN 3.0 1’33″522 1’33″027 1’31″826 1’31″826
7. Sapin Marcel Martini MK80 DE F3A 1’33″012 1’32″808 1’33″938 1’32″808
8. Bouche Benoît Dallara F396 DE F3A 1’42″671 1’35″683 1’33″924 1’33″924
9. Colomeda Alain Dallara F303 DE F3A 1’34″441 1’34″167 1’34″024 1’34″024
10. Bassora Daniel Norma M20 CN 3.0 1’34″574 1’34″945 1’34″075 1’34″075
11. Vuillermoz Benoît Norma M20 CN 2.0 1’35″103 1’34″969 1’34″298 1’34″298
12. Thomas Alban Duqueine DE 1.6 1’37″512 1’35″486 1’34″754 1’34″754
13. Schatz Nicolas Dallara 389 DE 1.3 1’37″235 1’35″084 1’35″495 1’35″084
14. Coquet Daniel Martini T02C DE 1.6 1’38″253 1’36″597 1’35″344 1’35″344
15. Berrodier Guillaume Martini MK69 DE 1.6 1’36″599 1’37″144 1’36″339 1’36″339
16. Brosseau Thierry Reynard 89D DE 1.6 1’37″658 1’36″741 1’36″741
17. Viarino Gérard Lola T98 DE F3000 1’37″422 1’36″879 1’47″823 1’36″879
18. Thomas Raynald Martini MK79 DE F3A 1’38″705 1’37″779 1’37″046 1’37″046
19. Cannata Franck Osella PA20/S CN 3.0 1’38″729 1’38″617 1’37″068 1’37″068
20. Bureau Pierre-Alain Reynard 903 DE 1.6 1’39″056 1’37″408 1’38″314 1’37″408
21. Neveu Anthony Osella PA20/S CN 3.0 1’39″369 1’37″410 1’37″681 1’37″410
22. Brenot Thierry Dallara 393 DE F3B 1’37″496 1’37″687 3’20″223 1’37″496
23. Berreur Olivier Dallara F396 DE F3A 1’40″923 1’37″760 1’38″343 1’37″760
24. Damnon Stéphane March 82 DDS C3 2.0 1’37″883 1’38″404 1’39″157 1’37″883
25. Gasquet Patrick Reynard 93D DE F3000 1’39″709 1’38″125 1’37″922 1’37″922
26. Forot Michaël Tatuus FR2000 DE FR 1’38″552 1’39″141 1’39″217 1’38″552
27. Prudent Frédéric Martini A2C DE 1.6 1’39″008 1’38″667 1’39″322 1’38″667
28. Pain Claude Dallara F396 DE F3A 1’38″828 1’39″273 1’39″129 1’38″828
29. Ughetto Henri Norma M20 CN 2.0 1’40″325 1’39″286 1’39″851 1’39″286
30. Carbone Pascale Dallara 393 DE F3B 1’41″921 1’40″611 1’39″675 1’39″675
31. Chiorino Alex Reynard DE 1.6 1’40″589 1’41″621 1’40″787 1’40″589
32. Reynaud Terence Norma M20 CM 1.0 1’41″298 1’41″266 1’40″954 1’40″954
33. La Monica Bruno Osella PA9 C3 1.6 1’42″941 1’43″041 1’41″337 1’41″337
34. Mariani Joël Tatuus FR2000 DE FR 1’42″798 1’41″977 1’42″474 1’41″977
35. Vermeille Xavier Dallara F394 DE F3B 1’44″507 1’44″393 1’41″998 1’41″998
36. Bady Eric Dallara 389 DE F3B 1’42″911 1’44″545 1’42″431 1’42″431
37. Carbone Jean-Claude Merlin CN 1.6 1’43″222 1’42″550 1’43″451 1’42″550
38. Gerus Noëlie Tatuus RC99 DE FR 1’42″947 1’43″075 1’43″207 1’42″947
39. Chalot Frédéric Dallara DE 1.6 1’44″258 1’44″280 1’43″172 1’43″172
40. L’Hermet Roger Scora AMD FC + 2.0 1’43″209 1’43″476 1’43″427 1’43″209
41. Burgevin Xavier Jidé FC 2.0 1’44″792 1’48″136 1’43″321 1’43″321
42. Raga Laurent Dallara 390 DE F3B 1’44″588 1’43″375 1’43″459 1’43″375
43. Dosieres Francis BMW 320 ST ST 2.0 1’43″456 1’43″846 1’44″266 1’43″456
44. Chamot Bernard Renault 5 Maxi Turbo FC + 2.0 1’45″963 1’44″879 1’43″708 1’43″708
45. Boulloud Pierre Martini MK59 DE 1.3 2’46″274 1’44″088 1’44″088
46. Cante Cécile Dallara 393 DE F3B 1’45″761 1’45″666 1’44″235 1’44″235
47. Debias Christian Opel Astra Silhouette A + 3.0 1’45″001 1’46″460 1’45″481 1’45″001
48. Bouvier Christian Dallara 389 DE F3B 1’47″401 1’45″409 1’45″082 1’45″082
49. Lafosse Laurent Simca CG MC FC 2.0 1’45″296 1’48″303 1’48″614 1’45″296
50. Meriano Pio Bogani C3 2.0 1’47″483 1’46″701 1’45″739 1’45″739
51. Bouvier Jérémy Dallara BAF 05 DE 1.6 1’46″047 1’46″173 1’45″990 1’45″990
52. Marcelino Jacky Opel Vectra ST ST 2.0 1’48″133 1’46″093 1’46″093
53. Josserand Jean-Jacques Mep DE 1.3 1’50″289 1’46″418 1’46″418
54. Labrosse Sandrine Dallara 392 DE F3B 1’47″117 1’47″674 1’47″859 1’47″117
55. Assenault Frédéric Simca Rallye 2 FC 1.6 1’47″399 1’47″577 1’47″183 1’47″183
56. Brun Roger Alpine A110 FC 1.6 1’48″392 1’47″196 1’47″212 1’47″196
57. Tourillon Robert Reynard 913 DE 1.6 1’48″764 1’48″636 1’48″178 1’48″178
58. Janioud Jean-Louis BMW M3 E36 FA + 3.0 1’49″377 1’48″425 1’49″876 1’48″425
59. Chatenay Pascal BMW M3 E30 FA 3.0 1’48″788 1’48″632 1’48″464 1’48″464
60. Buffin Eric ABR C3 1.6 1’51″107 1’48″536 1’48″536
61. Chenevas Franck Arc MF5 C3 1.6 1’53″709 1’50″239 1’48″679 1’48″679
62. Lamarche Daniel BMW M3 E30 FA 3.0 1’49″001 1’49″215 1’49″145 1’49″001
63. Blancheton Blanche Tatuus RC DE FR 1’52″335 1’50″607 1’49″021 1’49″021
64. Breysse Frédéric Simca CG FC 1.6 1’49″441 1’49″224 1’49″103 1’49″103
65. Amedeo Lionel Simca Rallye 3 FC 1.4 1’51″181 1’50″282 1’49″106 1’49″106
66. Cadoux Céline Martini MK76 DE FR 1’52″783 1’51″277 1’49″186 1’49″186
67. Bonjean Eric Porsche 964 RS GT + 2.0 1’50″647 1’49″979 1’49″405 1’49″405
68. Siri Eric Simca Rallye 2 FC 1.4 1’51″324 1’51″077 1’49″945 1’49″945
69. Gallet Daniel Chevron B48 DE 1.6 1’50″117 1’51″560 1’51″731 1’50″117
70. Del Fiacco Jean-Pierre Renault 5 Turbo TdC FC + 2.0 1’50″389 1’51″074 1’51″500 1’50″389
71. Guironnet Pierre Simca CG FC 1.4 1’51″865 1’51″631 1’51″049 1’51″049
72. Collin Frédéric BMW M3 E36 FA + 3.0 1’53″071 1’51″148 1’51″425 1’51″148
73. Darmochod Gilles Lancia Delta Integrale FA + 3.0 1’51″687 1’51″406 1’51″196 1’51″196
74. Fritsch Jean-Luc Peugeot 306 Kit-Car A 2.0 1’51″488 1’51″488
75. Chabin Sébastien Simca Rallye 2 FC 1.6 1’52″437 1’51″656 1’51″656
76. Soutrenon Georges Porsche 993 RS GT + 2.0 1’52″618 1’51″828 1’52″056 1’51″828
77. Guignard Alain Ford Escort Cosworth FA + 3.0 1’54″097 1’51″989 1’52″330 1’51″989
78. Cat Pascal BMW M3 E36 FN + 3.0 1’52″460 1’52″215 1’52″987 1’52″215
79. Baby Rémi BMW M3 E36 N 3.0 1’53″779 1’52″873 1’52″405 1’52″405
80. Perrin Philippe Marcadier C3 1.6 1’52″659 1’52″659
81. Brazey Jean-Claude BMW M3 E36 FN + 3.0 1’52″748 1’52″773 1’53″482 1’52″748
82. Filippi Toussaint Jidé J40 FC + 2.0 1’52″911 1’53″364 1’53″240 1’52″911
83. Bardin Patrick Opel Kadett City FC 2.0 1’52″945 1’53″358 1’52″945
84. Renzacci Claude Simca Rallye 2 FC 1.4 1’53″578 1’52″961 1’53″618 1’52″961
85. Gillet Dominik BMW M3 E36 N + 3.0 1’53″015 1’54″172 1’53″015
86. Galiussi Stéphane Simca Rallye 2 FC 1.4 1’54″463 1’53″170 1’53″124 1’53″124
87. Brochet Patrick Renault 4 CV FC 1.6 1’53″147 1’53″307 1’54″598 1’53″147
88. Vuillaume Dominique Porsche 964 RS GT + 2.0 1’53″224 1’53″549 1’54″292 1’53″224
89. Rancon Ludovic Ford Escort Cosworth FN + 3.0 1’55″543 1’53″660 1’53″497 1’53″497
90. Marchal Fabrice BMW M3 E36 FN + 3.0 1’54″208 1’53″528 1’53″528
91. Lebghil Frédéric Renault 8 Gordini FC 1.6 1’53″690 1’54″077 1’53″554 1’53″554
92. Moulinoux Sébastien VW Golf F/2 1.6 1’54″641 1’55″230 1’53″639 1’53″639
93. Eyraud Franck Ford Escort Cosworth FN + 3.0 1’54″388 1’53″740 1’54″592 1’53″740
94. Millet André Porsche 996 GT3 GT + 2.0 1’54″568 1’54″039 1’55″544 1’54″039
95. Henry Joël Simca Rallye 2 FC 1.4 1’55″556 1’54″998 1’54″084 1’54″084
96. Faullummel Eric Ford Escort Cosworth FN + 3.0 1’54″611 1’54″128 1’54″685 1’54″128
97. Poinsignon Philippe BMW M3 E36 FN + 3.0 1’54″340 1’54″662 1’56″065 1’54″340
98. Gillet Guillaume BMW M3 E36 FN 3.0 1’56″183 1’56″320 1’54″460 1’54″460
99. Pope Jean-Pierre BMW M3 E36 FN + 3.0 1’55″493 1’54″690 1’54″690
100. Gley Jean-Pierre Honda Civic VTI FA 1.6 1’56″293 1’56″157 1’54″986 1’54″986
101. Granjon Louis BMW M3 E36 FN 3.0 1’56″277 1’55″170 1’55″084 1’55″084
102. Periolat Olivier BMW 318 TI F/2 2.0 1’55″259 1’59″159 2’05″921 1’55″259
103. Werver Nicolas BMW M3 E36 FN + 3.0 1’55″333 1’56″125 1’55″419 1’55″333
104. Cochet Fabrice Honda Integra Type R N 2.0 1’56″509 1’56″043 1’57″268 1’56″043
105. Durassier Samuel Citroën Saxo VTS A 1.6 1’56″984 1’56″118 1’56″263 1’56″118
106. Marcon Guy Peugeot 306 XSI F/2 2.0 1’57″306 1’56″322 1’56″228 1’56″228
107. Santarelli Frédéric Porsche 964 RS GT + 2.0 1’56″364 1’57″250 1’56″990 1’56″364
108. Janny Jérôme Seat Leon Cupra R N + 3.0 1’56″482 1’56″891 1’56″708 1’56″482
109. Blanc Yves Citroën Saxo VTS A 1.6 1’57″636 1’56″857 1’57″724 1’56″857
110. Thiebaud Patrick Peugeot 205 Rallye FA 1.4 1’56″886 1’57″083 1’57″372 1’56″886
111. Lamiscarre Michel BMW Z3 Coupé M GT + 2.0 1’58″390 1’56″932 1’57″648 1’56″932
112. Reeb-Gruber Frank Simca Rallye 2 FC 1.4 2’00″069 1’58″889 1’57″339 1’57″339
113. Meunier Jérôme Ford Escort Cosworth FN + 3.0 1’57″936 1’57″517 1’57″635 1’57″517
114. Petit David Peugeot 205 GTI F/2 1.6 2’00″137 1’59″078 1’57″936 1’57″936
115. Duprat Jean-Marc BMW M3 E30 FN 3.0 1’58″714 1’58″103 1’58″153 1’58″103
116. Dumas Serge Peugeot 205 F/2 2.0 1’59″814 1’59″639 1’58″171 1’58″171
117. Sangouard Guillaume Citroën AX GTI FN 1.4 1’59″970 1’58″252 1’58″966 1’58″252
118. Riberon Sylvain Renault Clio N 2.0 1’58″784 1’58″756 1’58″396 1’58″396
119. Cursoux Delphine Simca Rallye 3 FC 1.6 2’01″517 1’59″327 1’58″543 1’58″543
120. Demare Daniel Honda Integra Type R N 2.0 1’59″476 1’59″069 1’59″567 1’59″069
121. Kazmierski Philippe Peugeot 106 S16 N 1.6 1’59″985 1’59″178 1’59″734 1’59″178
122. Peslin Jean-Louis Renault Clio RS N 2.0 2’00″277 1’59″230 1’59″584 1’59″230
123. Claudepierre Jean-Noël Honda Civic VTI FN 1.6 2’00″332 2’00″608 1’59″346 1’59″346
124. Walter Didier Lotus Elise GT 2.0 2’00″176 1’59″409 2’01″217 1’59″409
125. Penet Richard Citroën Saxo VTS A 1.6 2’01″206 2’00″086 1’59″441 1’59″441
126. Saunier Julien Peugeot 206 XS A 1.6 1’59″486 2’02″608 2’00″779 1’59″486
127. Corbeil Emilien Peugeot 106 Rallye N 1.4 1’59″849 1’59″760 2’00″224 1’59″760
128. Chavot Thomas Peugeot 205 Rallye FN 1.4 2’01″616 2’01″115 2’00″172 2’00″172
129. Noyel Jérémy Peugeot 205 GTI F/2 1.6 2’01″628 2’01″377 2’00″844 2’00″844
130. Chiartano Guillaume Simca Rallye 2 F/2 1.4 2’01″235 2’01″978 2’01″571 2’01″235
131. Noyel Ludovic VW Golf 16S F/2 2.0 2’02″897 2’05″947 2’01″432 2’01″432
132. Macherat Martial Peugeot 309 GTI F/2 2.0 2’02″908 2’01″542 2’01″521 2’01″521
133. Thorin Didier Jidé FC 1.4 2’05″479 2’01″586 2’02″357 2’01″586
134. Bardin Aurélie Simca Rallye 2 FC 1.6 2’01″646 2’02″195 2’01″646
135. Duprat Philippe Peugeot 106 S16 N 1.6 2’03″226 2’01″762 2’01″986 2’01″762
136. Wrobel Franck Honda Civic N 1.6 2’01″956 2’01″792 2’28″195 2’01″792
137. Brohet Quentin Renault Clio 2.0 FN 2.0 2’04″307 2’03″892 2’02″933 2’02″933
138. Giraud Christophe Peugeot 205 Rallye F/2 1.4 2’02″953 2’03″486 2’03″563 2’02″953
139. Mabilon Rémi Renault 5 GT Turbo FN 3.0 2’03″015 2’05″039 2’02″996 2’02″996
140. Lamour Jérôme Renault Clio 2.0 FN 2.0 2’04″224 2’03″112 2’05″081 2’03″112
141. Valfre Yannick Peugeot 205 GTI FN 1.6 2’03″383 2’03″198 2’04″210 2’03″198
142. Demare Christophe Peugeot 205 Rallye FN 1.4 2’06″427 2’04″239 2’03″551 2’03″551
143. Gudet Olivier Peugeot 106 Rallye FN 1.4 2’05″350 2’04″330 2’04″694 2’04″330
144. Chaverot Nicolas Citroën AX Sport FA 1.4 2’05″969 2’04″694 2’04″691 2’04″691
145. Moulin Anaïs Peugeot 106 Rallye FN 1.4 2’05″607 2’06″952 2’04″753 2’04″753
146. Andrey Cyril Peugeot 205 Rallye FN 1.4 2’05″054 2’06″319 2’04″920 2’04″920
147. Bailly Michel BMW 320 I FC 2.0 2’05″177 2’05″182 2’05″177
148. Branche Thierry Peugeot 205 Rallye FN 1.4 2’07″597 2’06″945 2’06″884 2’06″884
149. Sangouard Daniel Alpine A110 FC 1.4 2’10″240 2’10″452 2’07″569 2’07″569
150. Favez Jacqueline Peugeot 106 Rallye A 1.4 2’09″271 2’10″026 2’10″017 2’09″271
151. Giraud Benjamin Peugeot 205 Rallye FN 1.4 2’10″354 2’09″484 2’09″827 2’09″484
152. Berthet Magalie Peugeot 106 Rallye FN 1.4 2’15″525 2’13″766 2’13″766
Durand Thierry Simca Rallye 2 FC 1.4
Carifi Dominique Simca CG FC 1.4
Goetz Franck Renault 5 GT Turbo FN 3.0
Berrot Christophe Ford Escort Cosworth FN + 3.0
Billard Armand GFA R420 GT CM 1.0
Tref Régis Arc MF9 C3 1.6
Fuzeau Jean-Louis Grac MS14 CN 2.0
Villedieu Alexandre Ralt RT35 DE 1.6