Course de côte de Turckheim-3 Epis / 06-07.09.2003 / 163 présents / 151 classés

 

1. Petit Gérard Reynard 94D DE F3000 2’38″098 2’36″185 2’35″701 5’11″886
2.  Petit Sébastien  Osella PA20/S  CN 3.0  2’38″464  2’36″996  2’36″918  5’13″914 
3. Baudin Stéphane Reynard 92D DE F3000 2’36″625 2’38″421 2’37″492 5’14″117
4. Zardo Denny – (I) Osella PA20/S CN 3.0 2’38″044 2’37″823 2’36″907 5’14″730
5. Frantz Cyrille Osella PA20/S CN 3.0 2’38″614 2’38″146 2’37″941 5’16″087
6. Bormolini Fausto – (I) Osella PA20/S CN 3.0 2’39″186 2’38″428 2’38″485 5’16″913
7. Napione Renzo – (I) Osella PA20/S CN 3.0 2’40″009 2’39″548 2’37″982 5’17″530
8. Regosa Giulio – (I) Osella PA20/S CN 3.0 2’39″594 2’38″188 5’17″782
9. Bouvier Jacky Reynard 91D DE F3000 2’40″193 2’37″599 5’17″792
10. Szasz Laszlo – (H) Reynard 93D DE F3000 2’40″726 2’41″308 2’40″112 5’20″838
11. Magliona Omar – (I) Osella PA20/S CN 3.0 2’40″226 2’41″885 2’42″069 5’22″111
12. Pernot Eric Osella PA20/S CN 3.0 2’43″179 2’42″544 5’25″723
13. Castellana Alain Osella PA20/S CN 3.0 2’45″222 2’45″942 5’31″164
14. Doubek Vladimir – (CZ) Osella PA20/S CN 3.0 2’56″186 2’47″940 2’47″150 5’35″090
15. Thomas Raynald Martini MK79 DE F3A 2’50″647 2’48″411 2’47″343 5’35″754
16. Bassora Daniel Osella PA20/S CN 3.0 2’49″456 2’47″818 2’48″150 5’35″968
17. Semlbauer Patrick – (CZ) Opel Lotus DE 2.0 2’50″994 2’49″959 5’40″953
18. Wurth Sylvain Martini MK58B DE 1.6 2’57″084 2’51″269 2’50″320 5’41″589
19. Chevallier Jacques Dallara 396 DE F3A 2’55″445 2’53″539 2’52″987 5’46″526
20. Damnon Cyril Martini MK79 DE F3A 2’56″888 2’55″250 2’52″877 5’48″127
21. Thomas Alban Tatuus FR2000 DE FR 2’55″322 2’54″552 2’55″251 5’49″803
22. Chaumont Didier Dallara 393 DE F3B 2’56″615 2’55″844 2’55″326 5’51″170
23. Augusto Olivier Tatuus FR2000 DE FR 2’57″702 2’56″242 2’57″306 5’53″548
24. Pain Claude Tatuus FR2000 DE FR 3’00″442 2’58″053 2’57″854 5’55″907
25. Carbone Pascale Dallara 393 DE F3B 2’59″732 2’58″607 2’58″026 5’56″633
26. Saintmard Gilles – (B) Dallara F396 DE F3A 3’01″605 3’00″103 3’01″602 6’01″705
27. Vermeille Xavier – (CH) Dallara 394 DE F3B 3’06″948 3’05″689 3’03″494 6’09″183
28. Dosieres Francis Peugeot 306 Maxi A 2.0 3’04″664 3’05″040 3’04″900 6’09″564
29. Prévot Jean-Pierre Porsche RSR F + 2.0 3’05″471 3’04″844 6’10″315
30. Senkyr Robert – (CZ) BMW M3 E36 A + 3.0 3’07″123 3’06″449 3’05″165 6’11″614
31. Parlamento Adriano – (I) March DE 2.0 3’06″791 3’05″494 3’09″214 6’12″285
32. Marguet Patrice Peugeot 306 Maxi A 2.0 3’06″923 3’07″002 3’07″546 6’13″925
33. Boulay Pierre Martini MK76 DE FR 3’08″453 3’06″620 3’07″335 6’13″955
34. Striebig Rémy Dallara F396 DE F3A 3’09″633 3’04″496 3’12″190 6’14″129
35. Marchal Fabrice BMW M3 E36 A + 3.0 3’07″428 3’07″210 3’07″226 6’14″436
36. Lecerf Eric Merlin CN 1.6 3’11″698 3’07″615 3’07″019 6’14″634
37. Raye Romuald Martini MK76 DE FR 3’15″817 3’09″670 3’07″218 6’16″888
38. Bureau Pierre-Alain Reynard 903 DE F3B 3’09″088 3’08″055 3’09″311 6’17″143
39. Schildknecht Jean-Michel Martini MK20 DE 1.6 3’09″120 3’11″055 3’08″960 6’18″080
40. Wolpert Uwe – (D) UWR WFK07 CN 2.0 3’11″987 3’09″082 3’09″066 6’18″148
41. Bormolini Luigi – (I) Osella PA9 C3 2.0 3’12″944 3’09″818 3’09″207 6’19″025
42. Juif Joël BMW M3 E30 A 3.0 3’11″264 3’09″578 3’10″641 6’20″219
43. Chamot Bernard Renault 5 Maxi Turbo F + 2.0 3’19″440 3’12″388 3’10″797 6’23″185
44. Claudel Sébastien Martini MK17 DE 1.3 3’15″073 3’10″324 3’13″096 6’23″420
45. Cante Cécile Martini MK76 DE FR 3’15″863 3’11″888 3’13″295 6’25″183
46. Granjon Louis BMW M3 E36 A + 3.0 3’12″705 3’12″827 4’05″654 6’25″532
47. Kois Martin – (SVK) Ford Escort Cosworth A + 3.0 3’13″077 3’13″555 3’12″484 6’25″561
48. Durr Jean-Marc Renault Mégane Kit-Car A 2.0 3’13″671 3’13″548 3’14″445 6’27″219
49. Marcelino Jacky Opel Vectra ST ST 2.0 3’15″567 3’13″688 3’13″630 6’27″318
50. Pisano Egidio – (I) VW Golf Spiess H 1.6 3’17″425 3’14″689 3’13″112 6’27″801
51. Debias Christian Porsche 996 GT3 GT + 2.0 3’15″621 3’17″751 3’14″113 6’29″734
52. Français Frederick BMW M3 E36 N + 3.0 3’15″321 3’14″977 3’14″811 6’29″788
53. Fritsch Jean-Luc Peugeot 306 Kit-Car A 2.0 3’15″075 3’15″152 6’30″227
54. Gebhard Dino – (D) Reynard DE F3B 3’25″168 3’16″773 3’14″089 6’30″862
55. Dansler Carol Martini MK30 DE 1.3 3’20″946 3’14″523 3’16″586 6’31″109
56. Jurena Peter – (SVK) Mitsubishi Lancer Evo 7 N + 3.0 3’18″461 3’16″626 3’15″659 6’32″285
57. Wanek Roland – (D) BMW M3 Coupé N + 3.0 3’16″070 3’16″320 3’17″964 6’32″390
58. Bedini Piergiorgio – (MC) Ford Escort Cosworth N + 3.0 3’16″724 3’17″878 6’34″602
59. Weber Reinhard – (A) Porsche 993 LGT + 2.0 3’19″734 3’19″023 3’16″788 6’35″811
60. Pulic Niko – (CRO) BMW 320i SP 2.0 3’18″799 3’19″730 3’21″026 6’38″529
61. Allais Daniel Lotus Exige GT 2.0 3’23″561 3’19″596 3’18″950 6’38″546
62. Krug Rainer – (D) BMW M3 E36 N + 3.0 3’18″751 3’21″107 3’19″997 6’38″748
63. Voves Jiri – (CZ) Subaru Impreza WRX N + 3.0 3’20″831 3’21″123 3’20″541 6’41″372
64. Fade Dominique Mitsubishi Lancer Evo 7 N + 3.0 3’22″917 3’22″293 3’19″713 6’42″006
65. Goettelmann Maxime BMW M3 E30 A 3.0 3’23″437 3’20″789 3’21″358 6’42″147
66. Bukowski Pierre Marcadier Barzoï F 1.6 3’27″751 3’20″738 3’21″676 6’42″414
67. Benes Oskar – (CZ) Ford Escort Cosworth N + 3.0 3’22″800 3’22″462 3’20″087 6’42″549
68. Cat Pascal BMW M3 E36 N + 3.0 3’22″377 3’22″206 3’21″820 6’44″026
69. Vojacek Petr – (CZ) Opel Astra OPC SP 2.0 3’22″928 3’22″568 3’24″291 6’45″496
70. Marchal Didier BMW M3 E36 N + 3.0 3’27″843 3’22″900 3’23″120 6’46″020
71. Horala Gilbert BMW M3 E36 N 3.0 4’53″288 3’23″921 3’22″424 6’46″345
72. Wehrle Philippe Renault Clio F/2 2.0 3’25″641 3’23″403 3’23″841 6’47″244
73. Moeckes Rodolphe Hema DE FR 3’25″584 3’27″915 3’21″932 6’47″516
74. Charvin Jean-Marc Mitsubishi Lancer Evo 5 N + 3.0 3’24″111 3’24″909 3’24″515 6’48″626
75. Remacle Dominique – (B) Osella PA9 C3 2.0 3’24″909 3’27″666 3’29″813 6’52″575
76. Periolat Olivier BMW 320 F/2 2.0 3’28″968 3’24″482 6’53″450
77. Lagache Vincent Simca Rallye 2 F 1.6 3’30″840 3’27″837 3’26″477 6’54″314
78. Lamiscarre Michel BMW Z3 GT + 2.0 3’27″254 3’28″506 3’32″510 6’55″760
79. Nobel Frédéric Citroën ZX F/2 2.0 3’28″905 3’28″287 3’34″208 6’57″192
80. Meyer Georges Ford Sierra Cosworth N + 3.0 3’34″764 3’29″579 3’27″750 6’57″329
81. Rybnicek Martin – (CZ) Ford Escort RS2000 SP 2.0 3’29″309 3’30″347 3’28″800 6’58″109
82. Wilders Michel – (B) Honda Civic Type R SP 2.0 3’28″786 3’30″869 3’29″381 6’58″167
83. Sahoui Abel Porsche 911 RS F + 2.0 3’33″865 3’29″840 3’28″687 6’58″527
84. Gysler Fred – (CH) Porsche 996 GT3 GT + 2.0 3’29″209 3’29″372 3’30″963 6’58″581
85. Barthel Jacques Ford Escort RS2000 F + 2.0 3’30″415 3’30″526 3’28″360 6’58″775
86. Demare Daniel Honda Integra Type R N 2.0 3’33″329 3’30″846 3’28″506 6’59″352
87. Mosser Jean-Marie Renault Clio 2.0 N 2.0 3’31″326 3’30″102 3’29″997 7’00″099
88. Gley Jean-Pierre Honda Civic VTI A 1.6 3’32″365 3’30″348 3’29″802 7’00″150
89. Faivre Stéphane Peugeot 306 S16 N 2.0 3’31″727 3’30″472 3’29″939 7’00″411
90. Jantzi Jacques BMW Z3 GT + 2.0 3’31″221 3’31″703 3’31″377 7’02″598
91. Koessler Frédéric Lancia Delta Intégrale A + 3.0 3’32″678 3’35″954 3’30″596 7’03″274
92. Meriano Gino Bogani C3 2.0 3’31″811 3’33″254 7’05″065
93. Löber Thorsten – (D) BMW 325i A 3.0 3’31″715 3’49″322 3’33″661 7’05″376
94. Baby Rémi Renault Clio RS N 2.0 3’34″444 3’33″649 3’31″771 7’05″420
95. Kobele Manfred – (D) Opel Kadett C Coupé H 2.0 3’31″933 3’34″140 7’06″073
96. Lambolez Jean-Pierre Alpine A110 F 1.4 3’32″736 3’33″811 3’41″317 7’06″547
97. Haeffelin Daniel Ford Escort Cosworth A + 3.0 3’35″432 3’32″726 7’08″158
98. Villoz Hervé – (CH) Citroën Saxo VTS A 1.6 3’36″113 3’35″112 7’11″225
99. Jerman Martin – (CZ) Opel Astra OPC SP 2.0 3’39″065 3’35″464 3’35″975 7’11″439
100. Helfen Patrick VW Golf GTI F 1.6 3’57″535 3’39″185 3’33″877 7’13″062
101. Claudepierre Jean-Noël Honda Civic VTI N 1.6 3’39″208 3’39″203 3’35″128 7’14″331
102. Becker André Honda Civic VTI N 1.6 3’42″445 3’38″538 3’36″639 7’15″177
103. Blind Guy – (D) Opel Kadett C Coupé H 2.0 5’54″883 3’36″458 3’39″320 7’15″778
104. Aeschbach Christian – (CH) MG GTS H 2.0 3’41″043 3’38″254 3’37″572 7’15″826
105. Lerch Thomas – (CH) MG B GT H 2.0 4’43″107 3’37″941 3’38″114 7’16″055
106. Lepaul Simon Simca Rallye 3 F 1.4 3’42″703 3’42″988 3’34″725 7’17″428
107. Ganter Emmanuel Renault Clio 16S N 2.0 3’39″302 3’39″510 3’38″311 7’17″613
108. Corban Marc Renault 5 GT Turbo N 3.0 3’39″572 3’38″048 7’17″620
109. Rutily Michel Simca 1000 F 1.4 3’45″514 3’40″403 3’37″556 7’17″959
110. Marchand Dominique Simca 1000 F 1.4 3’46″967 3’41″185 3’37″296 7’18″481
111. Walter Didier Barquette Hommell GT 2.0 3’41″471 3’40″180 3’38″909 7’19″089
112. Halter Sébastien Renault 5 GT Turbo N 3.0 3’42″143 3’39″595 3’39″668 7’19″263
113. Becker John Renault Clio 2.0 A 2.0 3’44″328 3’41″438 3’38″373 7’19″811
114. Miclo Paul Peugeot 205 GTI F/2 1.6 3’44″160 3’40″690 3’40″794 7’21″484
115. Claude Didier Peugeot 205 GTI F/2 1.6 3’46″927 3’42″136 3’39″697 7’21″833
116. Schaellebaum Henry Peugeot 106 Rallye N 1.4 3’40″357 3’42″292 3’42″679 7’22″649
117. Deffaux Thierry Citroën AX GTI N 1.4 3’41″433 3’41″757 3’42″805 7’23″190
118. Ruch Guillaume Formule Campus DE 1.6 3’50″260 3’45″968 3’39″735 7’25″703
119. Sangouard Guillaume Citroën AX GTI N 1.4 3’42″577 3’43″365 3’44″251 7’25″942
120. Bozzi Jean-Pierre Honda Civic VTEC N 1.6 3’52″548 3’43″802 3’42″675 7’26″477
121. Muller Franck Renault 5 GT Turbo N 3.0 3’45″929 3’42″485 3’44″436 7’26″921
122. Jeannel André Mitsubishi Lancer Evo 6 N + 3.0 3’45″530 4’21″395 3’41″879 7’27″409
123. Pierrat Brice Renault Clio 2.0 N 2.0 3’46″719 3’41″754 3’47″963 7’28″473
124. Villaume Patrick Renault 5 GT Turbo N 3.0 3’44″440 3’44″504 3’45″244 7’28″944
125. Wolf Klaus-Dieter – (D) Ford Escort RS2000 H 2.0 3’52″230 3’44″951 3’45″179 7’30″130
126. Potier Kevin Renault 5 GT Turbo F/2 2.0 3’47″945 3’45″354 3’45″171 7’30″525
127. Bischoff Gilbert Peugeot 205 Rallye F/2 1.4 3’47″043 3’44″401 3’46″720 7’31″121
128. Gehin Pascal Renault 5 GT Turbo F/2 2.0 4’22″853 3’46″875 3’45″571 7’32″446
129. Botzel-Kraft Heribert – (D) Peugeot 306 S16 N 2.0 3’50″826 3’47″614 3’45″498 7’33″112
130. Knorr Evzen – (CZ) Ford Escort RS2000 SP 2.0 3’48″804 3’47″307 3’47″664 7’34″971
131. Gerus Noëlie Peugeot 106 Rallye N 1.4 3’48″763 3’46″740 3’49″524 7’35″503
132. Marouiller Eric Peugeot 106 Rallye N 1.6 3’50″879 3’48″352 3’47″752 7’36″104
133. Claudel Arnaud Peugeot 106 Rallye N 1.4 3’53″045 3’48″787 3’48″043 7’36″830
134. Terser Christophe Peugeot 205 Rallye N 1.4 3’48″102 3’49″370 3’49″597 7’37″472
135. Cochet Fabrice Citroën AX GTI N 1.4 3’50″877 3’50″537 3’50″483 7’41″020
136. Blanc Yves Peugeot 205 Rallye A 1.4 3’36″363 4’06″025 7’42″388
137. Wiatr Florent Peugeot 205 GTI F/2 1.6 3’55″011 3’52″934 3’51″051 7’43″985
138. Rouot Jérôme Peugeot 205 Rallye N 1.4 3’53″098 3’52″284 3’51″999 7’44″283
139. Deiber Frédéric Peugeot 205 Rallye N 1.4 3’53″635 3’53″385 3’51″963 7’45″348
140. Panzer Sébastien Peugeot 106 Rallye N 1.4 3’55″092 3’53″158 3’53″580 7’46″738
141. Geiger Claude Opel Kadett GSI F/2 2.0 4’02″985 3’53″206 3’54″257 7’47″463
142. Hengel Marc Peugeot 106 XSI F/2 1.4 3’56″604 3’54″699 3’53″552 7’48″251
143. Favez Jacqueline Peugeot 106 Rallye N 1.4 3’54″340 3’54″166 3’54″093 7’48″259
144. Bischoff Gaëtan Peugeot 106 XSI N 1.4 3’56″125 3’53″487 3’54″903 7’48″390
145. Royet Lionel Peugeot 206 XS A 1.6 4’03″601 3’56″807 3’54″418 7’51″225
146. Meurer Karl-Heinz – (D) NSU TT H 1.15 4’00″019 3’53″721 7’53″540
147. Mangel Olivier Peugeot 106 Rallye N 1.4 4’03″439 3’59″424 3’59″738 7’59″162
148. Benrabah Christophe Citroën AX Sport N 1.4 4’00″648 4’04″297 4’01″632 8’02″280
149. König Hans-Anton – (D) Audi 50 H 1.0 4’05″948 4’00″597 4’01″846 8’02″443
150. Boulet Philippe Citroën Saxo VTS N 1.6 4’04″560 4’04″336 4’03″280 8’07″616
151. Kaufmann Walter – (CH) Austin Mini H 1.15 4’29″014 4’26″219 4’25″080 8’51″299
Kleiner Martin – (D) VW Polo H 1.3
Basselin Claudy Talbot Rallye 3 F 1.4
Maurice Christian Citroën Saxo VTS N 1.6
Furstoss Vincent Toyota Corolla FA 1.6
Biehler Gérard Renault Clio 2.0 A 2.0
Votavova Michaela – (CZ) Ford Escort RS2000 SP 2.0
Baumann Christian Arc MF6 C3 1.6
Wahl Alfred Barquette Fiat C3 1.6
D’Alpaos Fausto – (I) Osella PA20/S C3 2.5
Ughetto Henri Osella PA20/S CN 3.0
Lamarche Daniel Reynard 89D DE 1.6
Fuchs Patrice Reynard 923 DE 1.6