Course de côte de Turckheim-3 Epis / 06-07.09.1997 / 218 présents / 197 classés

 

1

Boccard Daniel

Martini MK69

DE

2.0

2’30″339

2’31″167

2’31″000

5’01″339

2

Régal Marc

Lola T90/50

DE

F3000

2’31″093

2’31″619

2’31″528

5’02″621

3

Debias Christian

Martini MK74

DE

2.0

2’32″573

2’31″859

2’32″340

5’04″199

4

Irlando Pasquale – (I)

Osella PA20/S

CN

3.0

2’35″724

2’33″356

2’36″630

5’09″080

5

Faustmann Rüdiger – (D)

Faust P94 Opel

C3

2.5

2’35″416

2’35″251

2’36″619

5’10″667

6

Chamberod Bernard

Norma M11C

C3

2.5

2’35″591

2’35″951

2’36″086

5’11″542

7

Hauser Christian – (LUX)

Reynard 93D

DE

F3000

2’36″171

2’35″448

2’38″323

5’11″619

8

Bazaud Bruno

Martini MK69

DE

2.0

2’33″754

2’37″964

5’11″718

9

Thibonnet Patrick

Reynard 89D

DE

F3000

2’38″664

2’35″765

2’38″064

5’13″829

10

Dosières Francis

Lucchini P3/94M

CN

3.0

2’37″788

2’36″926

2’37″408

5’14″334

11

Micanek Jiri – (CZ)

Lucchini P3/95M

CN

3.0

2’41″649

2’38″860

2’38″793

5’17″653

12

Steiner Heinz – (CH)

Martini MK77

CN

3.0

2’42″484

2’38″725

2’41″090

5’19″815

13

Baudin Stéphane

Dallara 392

DE

2.0

2’43″971

2’40″830

2’40″737

5’21″567

14

Regosa Giulio – (I)

Rebo BMW

CN

3.0

2’41″755

2’40″625

2’41″098

5’21″723

15

Ducrocq Gérard

Martini MK69

DE

2.0

2’44″500

2’41″102

2’41″068

5’22″170

16

Grosjean Christian – (CH)

Osella PA20/S

CN

3.0

2’41″476

2’41″197

2’41″089

5’22″285

17

Napione Renzo – (I)

Osella PA20/S

CN

3.0

2’41″608

2’41″235

2’43″388

5’22″843

18

Petit Gérard

Lucchini S288

C3

2.5

2’43″391

2’40″682

2’44″290

5’24″073

19

Rossi Giovanni

Lucchini SP390

CN

3.0

2’41″584

3’07″454

2’42″584

5’24″168

20

Bormolini Fausto – (I)

Lucchini P3/94M

CN

3.0

3’03″972

2’42″724

2’43″030

5’25″754

21

Sinopoli Catherine

Osella PA20/S

CN

3.0

2’46″534

2’42″066

2’44″416

5’26″482

22

Castellana Alain

Norma M14

CN

3.0

2’43″750

2’44″492

2’43″295

5’27″045

23

Farey Alain

Martini MK62

DE

2.0

2’44″233

2’43″100

2’46″739

5’27″333

24

Régal Lionel

Norma M11A

CN

3.0

2’45″047

2’44″308

2’43″178

5’27″486

25

Krecmer Josef – (CZ)

Lucchini P3/96M

CN

3.0

2’47″860

2’44″719

2’45″457

5’30″176

26

Bressan Michel – (B)

Reynard 89D

DE

F3000

2’48″496

2’43″533

2’50″200

5’32″029

27

Cao Jean-Marc – (LUX)

Dallara 392

DE

F3

2’48″686

2’48″111

2’47″792

5’35″903

28

Chevallier Jacques

March 813

DE

F3

2’50″427

2’48″586

2’47″779

5’36″365

29

Wolpert Uwe – (D)

UWR SP97 BMW

CN

3.0

2’55″558

2’46″844

2’49″600

5’36″444

30

Allais Daniel

Dallara 394

DE

F3

2’50″300

2’49″101

2’47″805

5’36″906

31

Perroud Géraldine

Duqueine VG5

DE

2.0

2’50″441

2’48″015

2’51″951

5’38″456

32

Leibach Herbert – (D)

Eufra 390

DE

F3

2’49″764

3’43″185

2’49″591

5’39″355

33

Lang Uwe – (D)

Reynard Spiess

DE

F3

2’50″020

2’49″385

3’32″940

5’39″405

34

Wurth Sylvain

Martini MK58B

DE

2.0

2’53″180

2’50″394

2’49″234

5’39″628

35

Köppel Rolf – (D)

PRC M91

C3

2.5

2’52″147

2’51″248

2’49″212

5’40″460

36

Parlamento Adriano – (I)

March 75 Sport

C3

2.0

2’51″416

2’49″830

2’51″401

5’41″231

37

Taubert Frank – (D)

Martini MK60

DE

F3

2’52″012

2’50″938

5’42″950

38

Renck Bernard

Osella PA16

C3

1.6

2’58″872

2’52″741

2’53″683

5’46″424

39

Bormolini Luigi – (I)

Osella PA9

C3

2.0

2’53″165

2’53″387

2’53″767

5’46″552

40

Wolpert-Höllerich Petra –
(D)

BSR 389

DE

F3

2’55″218

2’52″238

5’47″456

41

Mondon Dimitri

Reynard 903

DE

F3

2’54″885

2’54″122

2’53″617

5’47″739

42

Öppinger Erich – (D)

Osella PA9

C3

2.0

2’54″142

2’53″642

2’58″332

5’47″784

43

Michel Max

Reynard 893

DE

F3

2’56″617

2’54″372

2’54″119

5’48″491

44

Gasquet Patrick

Osella PA9

C3

2.5

2’56″422

3’08″995

2’53″163

5’49″585

45

Alméras Jean-Marie

Porsche 911 Biturbo

F

+ 2.5

3’01″868

2’54″619

2’54″981

5’49″600

46

Ianniello Bruno – (CH)

Lancia Delta S4

H

+ 2.0

3’01″329

2’57″371

2’55″518

5’52″889

47

Deslandes Michel

Martini

DE

1.6

2’57″915

2’55″345

2’58″202

5’53″260

48

Olbrich Georg – (D)

Rigol Sport

C3

1.6

2’57″672

2’57″742

2’55″935

5’53″607

49

Galbrun Jacques

March 742

DE

1.6

2’58″430

2’56″356

2’57″258

5’53″614

50

Striebig Rémy

Ralt RT32

DE

F3

3’01″930

2’56″632

2’57″970

5’54″602

51

Plasa Georg – (D)

BMW 320 16V

H

2.0

3’00″311

2’59″508

2’57″574

5’57″082

52

Lolli Santori Vincenzo – (I)

Osella PA20/S

CN

3.0

3’00″452

2’57″627

5’58″079

53

Lobstein Marc

Ralt RT30

DE

1.6

3’02″541

2’59″317

3’00″736

6’00″053

54

Zajelsnik Josef – (SLO)

JAZ C97

C3

2.5

3’01″167

2’59″094

3’01″546

6’00″261

55

Roudet Daniel

Mecaredan B904

C

+ 2.5

2’58″967

3’01″298

6’00″265

56

Boulay Pierre

Martini MK17

DE

1.3

3’15″144

3’01″207

3’02″009

6’03″216

57

Lombardo Antoine

Lola T88/50

DE

2.0

3’17″689

2’59″060

3’04″968

6’04″028

58

Kramsky Otakar – (CZ)

BMW M3 E36

A

3.0

3’01″644

3’02″577

3’02″518

6’04″162

59

Pain Claude

Martini MK71

DE

FR

3’03″289

3’01″556

3’05″916

6’04″845

60

Maly Jaromir – (CZ)

Ford Escort Cosworth

A

+ 3.0

3’07″211

3’03″215

3’02″024

6’05″239

61

Imbert Jean

Martini MK34

DE

1.3

3’03″306

3’03″086

3’02″204

6’05″290

62

Pernot Eric

BMW M3 E30

FA

3.0

3’05″878

3’02″537

3’02″889

6’05″426

63

Thomas Raynald

Dallara 388

DE

1.3

3’03″473

3’02″004

6’05″477

64

Wendling Jean-Luc

Lola T490

C3

1.3

3’03″409

3’02″688

3’03″685

6’06″097

65

Ybert Lucien

March 802

DE

1.6

3’08″203

3’02″272

3’04″762

6’07″034

66

Etienne Daniel

Martini MK33

DE

FR

3’06″765

3’06″601

3’04″070

6’10″671

67

Lesoudier Gaël

Ferrari F355

GT

+ 2.0

3’08″963

3’06″309

3’04″996

6’11″305

68

Dielmann Richard

Rion SP94

CN

3.0

3’08″130

3’04″031

3’08″368

6’12″161

69

Poinsignon Guy

Scora AMD

F

2.0

3’08″212

3’07″000

3’06″432

6’13″432

70

Du Castel Xavier

Lancia Delta Integrale

A

+ 3.0

3’48″534

3’08″979

3’05″738

6’14″717

71

France Michel

BMW M3 E30

FA

3.0

3’09″892

3’06″858

3’08″526

6’15″384

72

Röllinghoff Peter – (D)

BMW M3 E30

H

+ 2.0

3’09″921

3’06″179

6’16″100

73

Goehry Jacques

Jidé

F

2.0

3’13″181

3’09″581

3’07″213

6’16″794

74

Carbone Pascale

Merlin

CN

1.6

3’10″819

3’11″033

3’07″371

6’18″190

75

Knoblich Helmut – (D)

Peugeot 405 MI16

H

2.0

3’14″284

3’09″927

3’09″054

6’18″981

76

Hin Alexander – (D)

Mercedes 190 E

H

+ 2.0

3’18″429

3’09″538

3’10″240

6’19″778

77

Forster Walter – (D)

BMW 2002 Turbo

H

+ 2.0

3’12″086

3’10″529

3’10″214

6’20″743

78

Heller Walter – (D)

Opel Ascona

H

2.0

3’11″343

3’09″893

3’25″880

6’21″236

79

Ronfort Jean-Pierre

Porsche 930 Turbo

F

+ 2.5

3’16″141

3’10″873

3’10″613

6’21″486

80

Puigrenier Hervé

Ford Escort Cosworth

N

+ 3.0

3’12″056

3’10″917

3’10″824

6’21″741

81

Weber Beat – (CH)

BMW M3 E30

H

+ 2.0

3’13″133

3’11″298

3’11″019

6’22″317

82

Hossfeld Peter – (D)

Porsche 964 RSR

H

+ 2.0

3’16″080

3’08″532

6’24″612

83

Wanek Roland – (D)

BMW M3 Coupé

N

+ 3.0

3’14″747

3’12″419

3’12″693

6’25″112

84

Houzelot Bruno

BMW M3 E36

A

3.0

3’20″516

3’14″140

3’13″399

6’27″539

85

Jurena Peter – (SVK)

Ford Escort Cosworth

N

+ 3.0

3’14″409

3’14″492

3’13″605

6’28″014

86

Fröhlich Werner – (D)

BMW 320

H

2.0

3’16″853

3’15″980

3’12″447

6’28″427

87

Vavrinec Tomas – (CZ)

Ford Escort Cosworth

N

+ 3.0

3’13″781

3’23″115

3’14″789

6’28″570

88

Vojacek Petr – (CZ)

Ford Escort Cosworth

N

+ 3.0

3’15″698

3’14″438

3’14″960

6’29″398

89

Kleiner Martin – (D)

VW Polo

H

1.3

3’18″092

3’14″527

3’15″138

6’29″665

90

Schmidt Hans-Joachim – (D)

VW Polo

H

1.3

3’18″279

3’15″984

3’14″528

6’30″512

91

Kuster Andreas – (A)

VW Polo 16V

H

1.3

3’17″025

3’13″878

6’30″903

92

Fade Dominique

Ford Escort Cosworth

N

+ 3.0

3’17″846

3’15″372

3’15″733

6’31″105

93

Bertini Ariano

BMW 320i

F

2.5

3’21″809

3’16″594

3’14″559

6’31″153

94

Schmitt Joseph

Porsche Carrera RS

GT

+ 2.0

3’15″784

3’15″602

3’16″858

6’31″386

95

Duringer Patrick – (D)

Opel Kadett C

H

2.0

3’17″559

3’15″660

3’16″360

6’32″020

96

Fritsch Jean-Luc

Peugeot 306 Kit-Car

A

2.0

3’17″677

3’17″216

6’34″893

97

Sturm Bernhard – (D)

VW Scirocco

H

1.6

3’20″001

3’17″981

3’17″022

6’35″003

98

Charvin Jean-Marc

Ford Escort Cosworth

N

+ 3.0

3’19″980

3’17″847

3’17″305

6’35″152

99

Lang Gaston

Porsche 911

F

2.5

3’21″377

3’18″294

3’17″141

6’35″435

100

Lorig Ingo – (D)

VW Golf

H

1.6

3’20″963

3’18″520

3’17″971

6’36″491

101

Claudon Didier

BMW 528

F

+ 2.5

3’19″974

3’16″710

4’13″094

6’36″684

102

Prévot Jean-Pierre

Porsche 930

F

2.5

3’22″122

3’15″038

6’37″160

103

Baumgartner Manfred – (D)

Lucchini S8

C3

2.0

3’23″447

3’17″313

3’19″918

6’37″231

104

Schildknecht Jean-Michel

Martini MK20

DE

1.6

3’22″799

3’15″995

6’38″794

105

Rossel Frédéric

Talbot 1000

F

1.3

3’26″386

3’20″438

3’21″798

6’42″236

106

Mautner Thomas – (D)

Simca Rallye 3

H

1.3

3’24″076

3’23″552

3’22″993

6’46″545

107

Jaspers Wolfgang – (D)

BMW 320

H

2.0

3’25″794

3’22″996

3’24″753

6’47″749

108

Flik Thomas – (D)

Renault 5 Alpine Turbo

H

+ 2.0

3’26″876

3’23″983

3’24″915

6’48″898

109

Goettelmann Maxime

Alfa Romeo GTV6

F

2.5

3’25″565

3’25″609

3’23″972

6’49″537

110

Schrotzenberger Marie-Josée

Martini MK11

DE

1.3

3’28″190

3’23″920

3’25″662

6’49″582

111

Bruat Nadine

Peugeot 905 Spider

DE

SP

3’29″323

3’24″200

3’25″551

6’49″751

112

Ehrhardt Yves

Honda Civic VTI

N

1.6

3’26″092

3’24″736

3’25″152

6’49″888

113

Zajelsnik Alexander – (SLO)

JAZ C97

CN

3.0

3’33″010

3’17″261

6’50″271

114

Bodson Yannick – (B)

VW 1302 RS

H

+ 2.0

5’03″388

3’25″969

3’25″385

6’51″354

115

Reich Edgar – (D)

NSU TT

F

1.3

3’26″607

3’26″466

3’26″393

6’52″859

116

Jantzi Jacques

BMW M3 E30

FN

3.0

3’26″216

3’26″728

3’27″872

6’52″944

117

Kieser Werner – (D)

Ford Escort RS2000

H

2.0

3’33″481

3’25″780

3’27″227

6’53″007

118

Tenacci Marcel

Renault Clio 2.0

N

2.0

3’29″826

3’27″549

3’27″395

6’54″944

119

Gimenez Yves

Peugeot 106 Kit-Car

A

1.6

3’31″922

3’27″585

3’28″001

6’55″586

120

Kirchner Klaus – (D)

Opel Corsa A

H

1.3

3’29″194

4’07″666

3’26″809

6’56″003

121

Borger Achim – (D)

VW Polo

H

1.3

3’32″297

3’29″409

3’26″616

6’56″025

122

Klipfel Francis

Talbot Samba

F

1.3

3’30″839

3’27″896

3’28″154

6’56″050

123

Starke Heiko – (D)

Opel Kadett C

H

+ 2.0

3’30″531

3’29″305

3’27″319

6’56″624

124

Barthel Jacques

Ford Escort RS2000

F

2.0

3’32″706

3’29″501

3’27″775

6’57″276

125

Zeller Johann – (D)

Opel Kadett C

H

+ 2.0

3’33″349

3’28″652

3’29″771

6’58″423

126

Mourer Michel

Simca CG B

F

1.6

3’33″015

3’25″840

6’58″920

127

Kientzler Jean-François

Renault 5 GT Turbo

FN

3.0

3’31″025

3’29″400

3’29″716

6’59″116

128

Viailly Gilles

Peugeot 205 Rallye

A

1.3

3’31″439

3’30″155

3’29″760

6’59″915

129

Bigot Bertrand

Berlinette Hommell

GT

2.0

3’33″462

3’29″303

3’30″785

7’00″088

130

Uttewiller Jacques

Peugeot 106 Rallye

A

1.3

3’30″541

3’30″160

3’30″110

7’00″270

131

Demare Daniel

Honda Civic VTEC

FN

1.6

3’31″400

3’30″420

3’30″016

7’00″436

132

Porhansl Pascal

Renault 5 GT Turbo

FN

3.0

3’59″140

3’27″737

3’33″061

7’00″798

133

Walter Didier

Honda Civic VTEC

A

1.6

3’31″327

3’31″301

3’30″179

7’01″480

134

Morim José

Renault Clio 2.0

N

2.0

3’29″298

3’44″395

3’32″394

7’01″692

135

Koessler Frédéric

Renault 5 GT Turbo

FN

3.0

3’33″599

3’31″923

3’30″360

7’02″283

136

Marty Dominique – (B)

Ford Escort RS

H

2.0

3’31″210

3’31″194

7’02″404

137

Chamaraud Pierre

Berlinette Hommell

GT

2.0

3’33″301

3’30″787

3’32″020

7’02″807

138

Freiberg Radim – (CZ)

Renault Clio 2.0

N

2.0

3’33″435

3’30″084

3’38″949

7’03″519

139

Haeffelin Daniel

VW Golf GTI 16S

FA

2.0

3’31″965

3’32″193

7’04″158

140

Bugert Wolfgang – (D)

BMW M3 E30

H

+ 2.0

3’33″174

3’31″164

3’33″501

7’04″538

141

Peluzzi Dominique

BMW M3 E30

FN

3.0

3’33″797

3’33″169

3’32″181

7’05″350

142

Kubler Philippe

Renault 5 GT Turbo

FN

3.0

3’35″228

3’33″429

3’33″108

7’06″537

143

Guehery Gérard

Peugeot 309 GTI

FA

2.0

3’34″597

3’34″422

3’32″669

7’07″091

144

Schaellebaum Henry

Citroën AX Sport

FA

1.3

3’33″183

3’34″989

3’34″019

7’07″202

145

Schmitz Herbert – (D)

Opel Astra GSI

A

2.0

3’44″010

3’32″200

3’35″099

7’07″299

146

Close Ludovic – (B)

VW 1303 RS

H

2.0

3’36″450

3’31″385

7’07″835

147

Wingerter Louis

Talbot Rallye 2

F

1.6

3’47″173

3’34″709

3’35″343

7’10″052

148

Krusche Manfred – (D)

VW Golf

H

2.0

3’35″129

3’35″623

3’35″326

7’10″455

149

Grobot David

Peugeot 106 Rallye

N

1.3

3’37″615

3’35″582

3’36″119

7’11″701

150

Bart Christophe

Peugeot 309 GTI 16S

N

2.0

3’39″645

3’37″134

3’35″975

7’13″109

151

Den Teuling Adrianus – (NL)

Crossle 33 Ford

DE

2.0

3’38″479

3’37″211

3’36″500

7’13″711

152

Rumpel Rupert – (D)

Simca Rallye 3

H

1.3

3’41″153

3’37″650

3’37″231

7’14″881

153

Schneider Luc

Peugeot 205 Rallye

A

1.3

3’40″838

3’38″630

3’37″028

7’15″658

154

Couesnon Philippe

Porsche 968 CS

GT

+ 2.0

3’38″423

3’38″195

3’37″563

7’15″758

155

Sahoui Abel

VW Golf GTI

F

1.6

3’40″111

3’35″669

7’15″780

156

Sauerbier Karel – (NL)

Crossle 33 Ford

DE

1.6

3’46″216

3’30″613

7’16″829

157

Guittard Jean-François

Rover MGF Trophy

GT

2.0

3’39″941

3’38″483

3’38″720

7’17″203

158

Missilier Pierre

Rover MGF Trophy

GT

2.0

3’38″919

3’38″724

3’39″451

7’17″643

159

Harter Gérald

Peugeot 505 Turbo

FA

+ 3.0

3’39″148

3’38″520

7’17″668

160

Goujon Francis

BMW 2002

F

2.0

3’42″357

3’38″468

3’39″353

7’17″821

161

Perrot-Minot Pierre

Renault 5 GT Turbo

FN

3.0

3’47″266

3’38″705

3’40″047

7’18″752

162

Altmann Dieter – (D)

Peugeot 306 S16

A

2.0

5’29″046

3’33″604

3’45″226

7’18″830

163

Limmer Armin – (D)

Fiat Tipo 16V

N

2.0

3’42″581

3’40″446

3’38″738

7’19″184

164

Buhler Rainer – (D)

Peugeot 205 Rallye

N

1.3

3’39″868

3’39″840

3’39″491

7’19″331

165

Klemm Mathias – (D)

Suzuki Swift GTI

H

1.3

3’43″124

3’40″289

3’39″541

7’19″830

166

Forster Josef – (D)

Peugeot 205 Rallye

N

1.3

3’42″758

3’41″001

3’39″401

7’20″402

167

Lacomy Laurent

Rover MGF Trophy

GT

2.0

3’40″495

3’39″931

3’40″821

7’20″426

168

Ritchen Richard

Renault Clio 2.0

N

2.0

3’44″548

3’40″939

3’39″776

7’20″714

169

Kerber Michael – (D)

Peugeot 205 Rallye

H

1.3

3’46″865

3’40″491

3’40″245

7’20″736

170

Clemens Jürgen – (D)

Peugeot 106 XSI

N

1.6

3’40″817

3’41″007

3’40″153

7’20″970

171

Koenig Pierre

Renault Clio 2.0

N

2.0

3’50″898

3’40″877

3’41″288

7’22″165

172

Rondoni Raphaël

Berlinette Hommell

GT

2.0

3’45″090

3’40″501

3’41″911

7’22″412

173

Biehler Gérard

Renault Clio 2.0

N

2.0

3’46″659

3’42″791

3’40″414

7’23″205

174

Balandras Richard

Rover MGF Trophy

GT

2.0

3’42″459

3’42″119

3’42″127

7’24″246

175

Steinwand Manfred – (D)

NSU TT

H

1.3

3’46″388

3’42″016

3’42″560

7’24″576

176

Bötzel-Kraft Heribert –
(D)

Peugeot 306 S16

N

2.0

3’46″872

3’43″513

3’42″764

7’26″277

177

Jene Hartmut – (D)

Peugeot 106 Rallye

N

1.3

3’43″806

3’44″522

3’48″659

7’28″328

178

Meyer Charles

Citroën AX Sport

FN

1.3

3’47″426

3’43″539

3’45″037

7’28″576

179

Finquel Antony

Peugeot 106 Rallye

N

1.3

3’44″787

3’44″534

3’45″742

7’29″321

180

Heintz Dominique

Rover MGF Trophy

GT

2.0

3’41″324

3’48″813

4’03″682

7’30″137

181

Lienard Jean-Claude

Rover MGF Trophy

GT

2.0

3’44″964

3’45″404

3’46″304

7’30″368

182

Wolf Ralf – (D)

Ford Escort RS

H

2.0

4’07″680

3’45″667

3’44″747

7’30″414

183

Conreau David

Peugeot 106 Rallye

N

1.3

3’47″963

3’44″192

4’48″399

7’32″155

184

Ernwein Denis

Talbot Sunbeam TI

F

1.6

3’47″168

4’03″840

3’45″845

7’33″013

185

Coulaud Jean-Philippe

Rover MGF Trophy

GT

2.0

3’59″637

3’46″045

3’47″853

7’33″898

186

Claudepierre Jean-Noël

Peugeot 205 Rallye

N

1.3

3’47″185

3’47″513

3’47″469

7’34″654

187

Mercky Nicolas

Citroën AX Sport

FN

1.3

3’52″820

3’48″776

3’48″350

7’37″126

188

Roghe Thierry

Rover MGF Trophy

GT

2.0

3’57″207

3’53″768

3’50″924

7’44″692

189

Bourcier Pascal

Ford Escort RS

F

2.0

3’59″265

3’54″863

3’52″373

7’47″236

190

Krebs Pascal

Renault 5 GT Turbo

FN

3.0

4’26″952

3’56″064

3’52″831

7’48″895

191

Burstin Robert

Rover MGF Trophy

GT

2.0

3’53″679

3’55″408

3’56″466

7’49″087

192

Cravy Jean-Michel

Rover MGF Trophy

GT

2.0

4’06″215

3’55″743

3’53″506

7’49″249

193

Bechler David

Peugeot 309 GTI

FN

2.0

3’57″231

3’54″330

3’56″111

7’50″441

194

Wolf Klaus-Dieter – (D)

Ford Escort RS2000

H

2.0

4’12″776

4’05″238

4’03″497

8’08″735

195

Jene Ute – (D)

Rover Mini Cooper

N

1.3

4’07″799

4’06″003

4’06″950

8’12″953

196

Liermann Rémy

Peugeot 309 GTI 16S

N

2.0

4’27″703

4’16″998

4’18″454

8’35″452

197

Wagner Arnold – (D)

Martini MK74

DE

2.0

2’40″564

17’57″283

20’37″847

Werner Uwe – (D)

Ford Fiesta

H

1.3

Bernert Klaus – (D)

Fiat 127

H

1.3

Haid Bernd – (D)

Opel Corsa 16V

H

1.3

Rost Siegfried – (D)

VW Golf

H

2.0

Huhnke Ehrenfried – (D)

BMW 2002 16V

H

2.0

Brunnenmeister Ralf – (D)

Opel Manta B

H

2.0

Schäfer Hans – (D)

Opel Kadett E

H

2.0

Herr Willi – (D)

Opel Kadett C GTE

H

2.0

Lamboley Philippe

VW Golf GTI

F

1.6

Nusbaumer Marcel – (CH)

VW Golf Type 17

F

2.0

Roussely Francis

Porsche 911 Carrera

F

+ 2.5

Lesaulnier Pascal

Peugeot 205 GTI

FN

1.6

Therrien Claude

Renault 5 GT Turbo

FN

3.0

Durr Jean-Marc

Renault Clio Kit-Car

A

2.0

Aubert Pierre

Ford Sierra Cosworth

FA

+ 3.0

Bielanski Stanislao – (I)

Lucchini BMW

CN

3.0

Szasz Laszlo – (H)

Reynard 93D

DE

F3000

Frantz Fabien

Martini MK69

DE

2.0

Sapin Claude

Martini MK56

DE

2.0

Vuillermoz Henri

Merlin Honda

CN

1.6

Wissler Bernhard – (D)

PRC S95 BMW

CN

3.0